درگیری مشاور امنیت ملی آمریکا با افسران صهیونیست در مورد حزب‌الله

تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که مشاور امنیت ملی ترامپ در مورد حزب‌الله لبنان با افسران صهیونیست دچار اختلاف و سپس درگیر شده است.
کد خبر: ۲۵۷۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳ - 13September 2017
درگیری مشاور امنیت ملی آمریکا با افسران صهیونیست در مورد حزب‌اللهبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس، شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: 2 هفته قبل یک هیئت عالی‌رتبه از فرماندهان ارتش اسرائیل عازم واشنگتن شدند تا تصاویر و اطلاعاتی از رزمایش اخیر و بزرگ این ارتش در شمال فلسطین اشغالی را در اختیار فرماندهان ارتش و مقامات ارشد امنیتی آمریکا بگذارند.
 
شبکه 10 تلویزیون اسرائیل در ادامه افزود: فرماندهان صهیونیست پیرامون خطر حزب‌الله لبنان برای اسرائیل با ژنرال «هربرت رایموند» مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا گفت‌وگو کردند.
 
در ادامه گزارش این شبکه آمده است: ژنرال ریموند پس از گفت‌وگو با مقامات نظامی اسرائیلی، درخواست جلسه مشترک با «مصطفی جواد علی» همکار عرب‌تبار خود در زمینه شناسایی تروریسم و مبارزه با آن را مطرح کرد که با مخالفت افسران صهیونیست روبرو شد؛ زیرا این فرد از توصیف حزب‌الله به عنوان یک گروهک تروریستی خودداری کرده بود.
 
شبکه 10 اسرائیل در ادامه مدعی شد: ژنرال ریموند پس از دیدن این موضع‌گیری از سوی افسران اسرائیلی، بر سر آنان فریاد کشید و ادعاهای آنان در مورد خطر حزب‌الله را رد کرد.
 
منابع آمریکایی در تکمیل این خبر، مدعی هستند که دولت و ارتش اسرائیل به شدت از تأثیرپذیری دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا از مواضع ژنرال ریموند در مورد حزب‌الله نگران هستند.
 
انتهای پیام/ 421 
نظر شما
پربیننده ها