پس از برگزاری نماز جمعه این هفته صورت می‌گیرد؛

راهپیمایی نمازگزاران خوزستانی در حمایت از مسلمانان میانمار

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: مردم خوزستان در جهت لبیک‌گویی به سخنان رهبر معظم انقلاب در دفاع از مظلومان جهان پس از اقامه نماز جمعه این هفته در محکومیت کشتار مسلمانان میانمار راهپیمایی خواهند کرد.
کد خبر: ۲۵۷۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸ - 13September 2017
راهپیمایی «حمایت از مسلمانان میانمار» در خوزستان برگزار می‌شودبه گزارش دفاع پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «سید لطف‌الله سپهر» امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی حمایت از مسلمانان میانمار با بیان اینکه ظلم به مسلمانان میانمار ظلم به بشریت است، اظهار داشت: این اتفاقات به دلیل فاصله‌گیری از مکتب توحیدی و الهی است و بودائی‌هایی که توفیق خداپرستی از آنها سلب شده جنایت‌های بی‌رحمانه‌ای را علیه مسلمانان میانمار مرتکب شدند.

وی افزود: رفتار بودائیان در انسان‌کشی بی‌رحمانه مسلمانان میانمار، خیانت به بشریت است چرا که در نسل کشی مسلمانان میانمار نشانه‌ای از عطوفت، انسان دوستی در خلق و خوی قاتلان مشاهده نمی‌شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به حرکت‌های خودجوش تشکل‌های دانشجویی در محکومیت کشتار مسلمانان میانمار بیان کرد: این موضوع واکنش جمهوری اسلامی در سطح جهانی برای توقف کشتارها و احیای حقوق مسلمانان میانمار را به دنبال داشت.

وی به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره رفتار بی‌رحمانه ارتش و مسئولان میانماری اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب  گلایه‌مندی‌شان را از سازمان‌های بین‌المللی و دولت‌های اسلامی بیان داشتند و صریحا از دولت‌های اسلامی که با کشور میانمار ارتباط سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی دارند خواست تا از همه ظرفیت‌ها برای احیای حقوق مسلمانان میانماری استفاده کنند.

‌سپهر عنوان کرد: مردم خوزستان در جهت لبیک‌گویی به سخنان رهبر معظم انقلاب و بنا بر وظیفه شرعی، دینی و الهی در دفاع از مظلومان جهان پس از اقامه نماز جمعه هفته جاری راهپیمایی اعتراضی در محکومیت کشتار مسلمانان میانمار خواهند داشت.

وی با بیان اینکه مسیر حرکت راهپیمایان از مصلای امام خمینی (ره) اهواز تا چهارراه آبادان (جنب مقبره آیت‌الله بهبهانی) خواهد بود، افزود: امیداورم این حرکت تأثیر جهانی در پی داشته باشد.

انتهای پیام/610
نظر شما
پربیننده ها