رسول نجفیان:

شهید حججی در اوج اقتدار به شهادت رسید/ حرمت خون شهدای مدافع حرم نگه داشته شود

هنرمند سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه اگر شهید حججی‌ها نبودند دشمن کنار گوش ما لانه کرده بود گفت: شهید حججی در اوج اقتدار، صلابت و استقامت به شهادت رسید.
کد خبر: ۲۵۷۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۳ - 13September 2017
شهید حججی در اوج اقتدار به شهادت رسید/ حرمت خون شهدای مدافع حرم نگه داشته شودبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، رسول نجفیان با اشاره به نزدیک شدن زمان تشییع پیکر شهید محسن حججی اظهار داشت: شهید حججی در اوج اقتدار، صلابت و استقامت به شهادت رسید و از تبار شهدا است.

وی ادامه داد: شهیدان مدافع حرم از مظلومیت ویژه‌ای برخوردار هستند، چراکه در غربت به شهادت رسیدند و جان خود را برای پاسداری از اسلام و ارزش‌های اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران و امنیت میهن عزیزمان فدا کردند.

هنرمند سینما و تلویزیون با تأکید بر اینکه اگر امثال شهید حججی‌ها در قالب شهدای مدافع حرم نبودند، دشمن در کنار گوش ما لانه کرده بود، تصریح کرد: اگر مدافعان حرم نبودند هم‌اکنون وضعی به‌مراتب بدتر از سوریه و عراق داشتیم.

نجفیان با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم اگر نبودند آوارگی مردم سوریه، عراق و حتی فلسطین را باید در کشور تجربه می‌کردیم، افزود: اگر این شهدا نبودند، با دستان آمریکا باید این پیامدها را تجربه می‌کردیم.

وی با بیان اینکه به خاطر وجود جوانان مؤمن و فداکار، ایران امن‌ترین نقطه جهان است، تصریح کرد: باید حرمت خون شهدای کشور به‌خصوص شهدای مدافع حرم را همیشه حفظ و نگهداری کنیم.

هنرمند سینما و تلویزیون با تأکید بر اینکه خداوند متعال این مملکت را با داشتن رهبری فرزانه و این جوانان فداکار حفظ کند، اظهار کرد: باید همواره یاد و خاطره شهدا به‌ویژه مدافعان حرم گرامی داشته شود.
 
منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها