امام جمعه تبریز عنوان کرد؛

فرهنگ دفاع مقدس مانعی در برابر ناتوی فرهنگی بیگانگان

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: برای جلوگیری از آسیب های ناشی از ناتوی فرهنگی و نفوذ بیگانگان باید جوانان با فرهنگ متعالی دفاع مقدس بیمه شوند.
کد خبر: ۲۵۷۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷ - 13September 2017
به گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در دیدار رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در تبریز با بیان اینکه گرچه الان جنگ نظامی وجود ندارد اما دفاع فرهنگی هنوز ادامه دارد، اظهار داشت: برای جلوگیری از آسیب های ناشی از ناتوی فرهنگی و نفوذ بیگانگان باید جوانان با فرهنگ متعالی دفاع مقدس بیمه شوند.

امام جمعه تبریز طرح راهیان نور را بهترین روش برای آگاهی بخشی به جوانان و نسل جدید در مقابل دشمنان اسلام دانست و افزود: جوانان در این طرح با دیدن مناطق جنگی و آثار به جا مانده از دوران دفاع مقدس بسیار متحول می شوند که نمونه بارز آن شهید محسن حججی است که نام او در جهان پرآوازه شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر لزوم برنامه ریزی برای جذب جوانان تاکید کرد و گفت: اگر برنامه ابتکاری، بدیع و جذاب داشته باشیم یقینا جوانان استقبال می کنند و این تاثیرگذاری باعث استمرار فرهنگ دفاع مقدس در جامعه می شود.
 انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها