سردار کارگر در تبریز خبر داد؛

راه اندازی مراکز فرهنگی دفاع مقدس ۱۰ استان کشور تا دهه فجر سال جاری

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از راه اندازی ۱۰ مرکز فرهنگی دفاع مقدس تا دهه فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۲۵۷۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸ - 13September 2017
راه اندازی مراکز فرهنگی دفاع مقدس ۱۰ استان کشور تا دهه فجر سال جاریبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جمع مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ۱۰ استان کشور در تبریز با اشاره به راه اندازی ۱۰ مرکز فرهنگی دفاع مقدس تا دهه فجر سال جاری اظهار داشت: این مراکز در استان‌های اصفهان، یزد، آذربایجان غربی و شرقی، مازندران، فارس، سیستان و بلوچستان، سمنان، خوزستان و یادمان مرصاد در کرمانشاه در حال احداث است.

وی افزود: تاکنون برای این مراکز بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است و برای اتمام این طرح‌ها ۵۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است.

سردار کارگر گفت: تلاش داریم با جلب کمک همه دستگاه‌ها و مشارکت مردم، این مراکز فرهنگی با آثار دفاع مقدس و ارزش‌های اسلامی تجهیز شود و در اختیار مردم قرار گیرد.

رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس افزود: این مراکز فرهنگی که در آن آثار دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی حفظ و به نمایش گذاشته خواهد شد می‌تواند به عنوان دائره المعارف عمل کند و محل رجوع همگان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در چهار سال با وجود محدودیت‌های مالی کشور کمک‌های خوبی از سوی دولت و شهرداری‌ها برای ایجاد این مراکز اختصاص یافته است ، خواستار تداوم این مساعدت‌ها شد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همچنین بر تحقق منویات رهبری معظم انقلاب در ایجاد مراکز فرهنگی دفاع مقدس در کشور تاکید کرد.
 انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها