سردار کارگر در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

«شهید حججی» در عرصه فرهنگی جریان‌ساز شد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: شهید حججی یک جریان فرهنگی را در داخل و خارج کشور ایجاد کرد و از خادمین همین راهیان نور و از جمله کسانی بود که هر سال در راهیان نور و اردوهای جهادی حضور داشت.
کد خبر: ۲۵۷۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷ - 14September 2017

80 درصد زائران کاروان‌های راهیان نور جوانان بین 15 تا 30 سال هستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز اظهار داشت: از حضرتعالی در دوران تصدی مسئولیت ریاست عقیدتی سیاسی ارتش و نمایندگی مقام معظم رهبری در ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرات خوبی داریم. شما از مجاهدین فی‌ سبیل‌الله و از جمله عزیزان روحانی هستید که همیشه پیش‌قدم بوده‌اید.

سردار کارگر با اشاره به حضور فعال حجت‌الاسلام آل‌هاشم در مناطق عملیاتی و راهیان نور افزود: شما همیشه باعث افتخار و منشأ خدمات شایسته‌ای در مجموعه ارتش بودید.

وی خاطرنشان کرد: در طول دفاع مقدس استان آذربایحان شرقی خوش درخشیده است؛ همانطوری که در انقلاب خوش درخشیده بود و در اتفاقاتی که بعد از انقلاب در منطقه افتاده است، الحمدالله مردم آذربایجان شرقی غیرتمندانه ایستاده و از اسلام و انقلاب دفاع کرده‌اند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید «مهدی باکری» افزود: در دفاع مقدس لشکر 31 عاشورا و بعد از انتقال لشکر 21 حمزه به آذربایجان، هر دو از یگان‌های فعال بودند.

سردار کارگر به پیشرفت‌های مرکز فرهنگی دفاع مقدس آذربایجان شرقی و همچنین برگزاری جلسه‌ای با حضور مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس 10 استان کشور اشاره و تصریح کرد: مراکز فرهنگی دفاع مقدس این استان‌ها تا دهه فجر سال جاری به صورت همزمان افتتاح خواهند شد.

وی همچنین با اشاره به حضور 6 میلیون زائر در کاروان‌های راهیان نور عنوان کرد: بیش از 80 درصد این زائران جوانان بین 15 تا 30 سال هستند؛ یعنی کسانی هستند که انقلاب و جنگ را ندیده‌اند و جالب اینجاست که شهید حججی یک جریان فرهنگی را در داخل و خارج کشور ایجاد کرد و از خادمین همین راهیان نور و از جمله کسانی بود که هر سال در راهیان نور و اردوهای جهادی حضور داشت که این یک نعمت بزرگ است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها