مشاور فرمانده کل ارتش در گفت‌وگو با دفاع پرس:

ایجاد امیدواری در نسل جوان نسبت به آینده کشور و انقلاب هدف آموزشی ما است

مشاور فرمانده کل ارتش گفت: مهمترین هدف ما از آموزش به روز مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس، سبک زندگی شهدا و دستاوردهای انقلاب ایجاد امیدواری در نسل جوان نسبت به آینده کشور و انقلاب است.
کد خبر: ۲۵۷۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ - 14September 2017
ایجاد امیدواری در نسل جوان نسبت به آینده کشور و انقلاب هدف آموزشی ما است
امیر سرتیپ «محمدحسن نامی» مشاور فرمانده کل ارتش پیش از آغاز چهاردهمین هم‌اندیشی اساتید درس دفاع مقدس استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس از البرز اظهار داشت: آموزش بحث اساسی در پیشبرد هر موضوعی است و امروزه در این حوزه باید به وسایل و ابزار دقت شود.
 
امیر نامی افزود: فضای مجازی رفته رفته قدرت را از دولت‌ها می‌گیرد. فضای مجازی هم فرصت و هم تهدید است و اگر هدایت و مدیریت شود تبدیل به ابزار نیرومندی خواهد شد.
 
وی در ادامه گفت: مهمترین بخش در این حوزه تولید محتوا جهت اهداف آموزشی و تاثیرگذار و سپس انتقال اطلاعات هدف‌دار است. به همین جهت باید مفاهیم دفاع مقدس از طریق فضای مجازی به نسل جوان منتقل شود، زیرا کودکان، نوجوانان و جوانان تحت تاثیر فضای مجازی هستند.
 
مشاور فرمانده کل ارتش عنوان کرد: اگر ما هم در جهت انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به سمت علم‌روز نرویم، مسلماً در حوزه آموزش دچار عقب ماندگی خواهیم شد. انتقال مفاهیم و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس باید طوری تنظیم شود که سبب تقویت عرق ملی در جوانان بشود و وحدت را در بین اقوام مختلف ایرانی مستحکم‌تر کند و نگاه جوانان را نسبت به استکبار ستیزی روشن سازد.
 
امیر نامی در پایان متذکر شد: مهمترین هدف ما از آموزش به روز مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس، سبک زندگی شهدا و دستاوردهای انقلاب ایجاد امیدواری در نسل جوان نسبت به آینده کشور و انقلاب است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها