سردار کرمی:

«دشمن شناسی» رمز موفقیت در ماموریت‌ها و عزت ایران اسلامی است

فرمانده يگان‌های ویژه نیروی انتظامی گفت: کلیه کارکنان ناجا می‌بایست از هوشیاری و بینش بالایی برخوردار باشند که یکی از آن‌ها دشمن‌شناسی است؛ چرا که این امر مهم، رمز موفقیت در ماموریت‌ها و عزت ایران اسلامی است.
کد خبر: ۲۵۷۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲ - 14September 2017
ارتقاء دانش، مهارت و توانمندی کارکنان نیاز به عزم جهادی دارد/ رمز موفقیت در ماموریت‌ها و عزت ایران اسلامی، دشمن شناسی است
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسن کرمی» در جمع کارکنان یگان ویژه نیروی انتظامی استان گلستان، اظهار داشت: آمادگی جسمانی علاوه بر اينکه سبب شادی و نشاط افراد می‌شود، فوايد سودمندی برای انسان دارد و در سلامت روح و روان و جسم بسيار تأثيرگذار است.

وی با بیان اینکه آمادگی کارکنان یگان ویژه، مهمترین عامل یأس دشمنان جمهوری اسلامی است، گفت: طبیعتا با جسم سالم است که می‌توان در انواع ماموریت‌های محوله تصمیمات درستی را اتخاذ کرد و در زمان مناسب آن‌ها را به کار برد و این امر میسر نمی‌شود جز با ورزش و حفظ آمادگی جسمانی که مهمترین ماموریت یگان ویژه است.

سردار کرمی با تاکید بر «آمادگی علمی بصیرتی» کارکنان، تصریح کرد: آمادگی علمی بصیرتی بدان معنا است که کلیه کارکنان می‌بایست از هوشیاری و بینش بالایی برخوردار باشند که یکی از آن‌ها دشمن‌شناسی است؛ چرا که این امر مهم، رمز موفقیت در ماموریت‌ها و عزت ایران اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: ارتقاء دانش، مهارت و توانمندی کارکنان در انجام ماموريت‌های فردی و جمعي نياز به يک عزم و اراده جهادی دارد که اين امر در قرارگاه جهادی تربيت و آموزش تحقق می‌یابد که به لطف خدا و همت کارکنان در مسير رشد قرار گرفته است.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در پایان گفت: كاركنان یگان ویژه بايد در تمامی لحظات برای اجرای ماموريت‌های محوله در چارچوب وظايف خود از آمادگی كامل برخوردار باشند که اين امر بدون توجه به موضوع آموزش و مرور آموزش‌های فراگرفته شده محقق نخواهد شد.

انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار