امیر گرامی در اختتامیه همایش مدیران استانی سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس:

ممیزی کتاب دفاع مقدس باید در جهت جلوگیری از تحریف صورت گیرد

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس با اشاره به رویکرد ممیزی در وزارت ارشاد، گفت: ممیزی کتاب دفاع مقدس باید در جهت جلوگیری از تحریف صورت گیرد.
کد خبر: ۲۵۷۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱ - 14September 2017
ممیزی کتاب دفاع مقدس باید به سمت جلوگیری از تحریف باشدبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، امیر سرتیپ دوم «حمیدرضا گرامی» رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز در همایش مدیران ادبیات و آموزش ادارات کل استان‌های بنیاد اظهار داشت: تولید ۳۰ عنوان کتاب دفاع مقدس برای تمام دفاتر استانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خط مشی ما است.

وی با تاکید بر بهره گرفتن از فناوری‌های نوین در دفاتر استانی گفت: ما در دفاتر استانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید به سمت استفاده و بهره گرفتن از ظرفیت فناوری‌های نوین برویم و از سیستم سنتی اداری دور شویم.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: رویکرد این سازمان در بحث نهضت ترجمه و کنگره شعر دفاع مقدس یک رویکرد پنج ساله است و تمام برنامه‌های خود را بر این مبنا تنظیم خواهیم کرد.

امیر گرامی افزود: ممیزی کتاب دفاع مقدس باید به سمتی برود تا از تحریف جلوگیری شود. مدیران استانی ادبیات و تاریخ دفاع مقدس تجاربی دارند که می‌تواند در بحث ممیزی مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار