فرمانده انتظامی مازندران:

تشکیل «پارلمان سربازان وظیفه» گامی مؤثر برای حفظ شأن و منزلت آنهاست

فرمانده انتظامی مازندران گفت: تشکیل «پارلمان سربازان وظیفه» گامی مؤثر برای استفاده از ظرفیت سربازان نخبه در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی مسؤولان برای حفظ شأن و منزلت سربازان است.
کد خبر: ۲۵۷۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵ - 14September 2017

تشکیل پارلمان سربازان وظیفه گامی مؤثر برای حفظ شأن و منزلت آنهاستبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، سردار «سید محمود میرفیضی» فرمانده انتظامی مازندران پیش از ظهر امروز در نشست نمایندگان «پارلمان سربازان ناجا» که با حضور معاون نیروی انسانی و نمایندگان پارلمان سربازان ناجا در ساری برگزار شد، اظهار داشت: شرط موفقیت سازمان‌ها برخورداری از کارکنانی پویا است و با تحقیق و پژوهش‌های علمی و کاربردی باید امروز را مدیریت و در برنامه‌ریزی‌ها برای آینده طرح‌ریزی کنیم.

وی توسعه عدالت سازمانی و پرهیز از هرگونه تبعیض، حفظ حرمت و شخصیت سرباز، ارتقای وضعیت بهداشتی، درمانی و خوشایندسازی محیط، توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی، توسعه و تقویت کمی و کیفی برای مراقبت از کارکنان وظیفه با نظارت فرماندهان را از مهم‌ترین مؤلفه‌های قابل توجه در به‌کارگیری از سربازان در ناجا عنوان کرد.

فرمانده انتظامی مازندران همچنین ارتقای منزلت و شأن سرباز با ادای احترام متقابل همراه با مقررات سازمانی و آموزشی را از مهم‌ترین راهکارهای اجرایی در بروز توانمندی‌های سربازان در دوره خدمتی آنها دانست.

وی بیان کرد: تشکیل «پارلمان سربازان وظیفه» گامی مؤثر برای استفاده از ظرفیت سربازان نخبه در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی مسؤولان برای حفظ شأن و منزلت سربازان است که در این راستا تشکیل کمیسیون عالی معیشت سربازان، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، ترویج ارزش‌های اسلامی در بین سربازان، رسیدگی به وضعیت معیشتی و مشکلات سربازان و دیدار با اعضای خانواده‌های آنان از دیگر اقدامات انتظامی استان صورت گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار