۲ حادثه تروریستی همزمان در استان «ذی‎قار» عراق/ ۳۷ کشته و ۸۰ زخمی

منابع امنیتی عراق از انفجار یک خودروی بمب‎گذاری و حمله مسلحانه به غرب استان «ذی‎قار» واقع در جنوب عراق و کشته شدن ۳۷ نفر از جمله چند ایرانی خبر دادند.
کد خبر: ۲۵۷۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴ - 14September 2017

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، وزارت کشور عراق اعلام کرد که عناصر تروریستی ظهر روز پنجشنبه به مرکز ایست و بازرسی و رستوان فدک در منطقه «الناصریه» واقع در غرب استان ذی‌قار حمله مسلحانه کرده و همزمان خودرویی بمب‌گذاری شده را منفجر کردند.

منابع خبری عراق گزارش داد که عناصر تروریستی ظهر امروز بلافاصله پس از حمله مسلحانه به رستوران فدک، یک خودروی بمب‌گذاری شده را در مرکز ایست و بازرسی فدک در منطقه الناصریه منفجر کردند.

شبکه خبری السومریه نیوز به نقل از یک منبع امنیتی عراق گزارش داد که عناصر مسلح با لباس‌های نظامی وارد رستوران «فدک» در غرب استان ذی‌قار واقع در جنوب عراق شدند و سپس به تیراندازی کورکورانه به سمت کسانی که در داخل رستوران بودند، اقدام کردند.

منبع امنیتی افزود: عناصر مسلح پس از این حادثه، به مرکز ایست و بازرسی فدک حد فاصل بین ذی قار و المثنی حمله و یک خودرو را در آن منفجر کردند.

شبکه المیادین گزارش داد که در این دو حادثه تروریستی، ۳۷ نفر کشته و ۸۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند. «جاسم الخالدی» رئیس مرکز بهداشت استان ذی‎قار گفته که به دلیل وخیم بودن اوضاع جسمانی برخی از زخمی‎ها احتمال افزایش تعداد تلفات وجود دارد.

منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها