مسؤول سازمان بسیج دانشجویی کشور:

دشمن برای ولنگاری جوانان ما پول خرج می‌کند/بسیج دانشجویی گفتمان‌ساز است

مسؤول سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: دشمن برای ولنگاری جوانان ما پول خرج می‌کند.
کد خبر: ۲۵۷۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷ - 14September 2017

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، داوود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور در مراسم اختتامیه دوره خط امام استان با بیان اینکه باید قبل از خارج شدن از اینجا کارهای شخصی و تشکیلاتی خود را بنویسید و با هم عهد دانشگاهی و شهرستانی و استانی ببندید، افزود: اگر این کار را انجام ندادید یک دفعه متوجه خواهید شد که دوران دانشجویی تمام شده و تنها حسرت‌ها باقی می‌ماند.

وی ادامه داد: مهمتر از حسرت این هست که کار انقلاب پیش نخواهد رفت.

مسؤول سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به وظایف یک دانشجوی بسیجی، تصریح کرد: شما دو کار عمده دارید اول اینکه باید خود را رشد بدهید و مرحله بعد کمک به رشد تشکیلات است.

گودرزی با اشاره به اینکه باید بدانید بسیج دانشجویی در کجای معادلات کشور و انقلاب قرار دارد، گفت: یک موقع این ذهنیت وجود دارد که بسیج دانشجویی همچون سایر تشکل‌هاست، اما ذهنیت صحیح  و درست آن است که بسیج دانشجویی وظیفه کادرسازی را بر عهده دارد و این تنها در بسیج دانشجویی محقق می‌شود.

وی تأکید کرد: امام خمینی (ره) بسیج دانشجویی را تاسیس کرد تا انقلاب اسلامی استمرار پیدا کند.

مسؤول سازمان بسیج دانشجویی کشور در ادامه با بیان اینکه هر انقلابی عواملی برای بقا و استمرار دارد، افزود: خداوند با کسی عقد اخوت نبسته و انقلاب نیرو و مدیر انقلابی می‌خواهد.

گودرزی با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی باید یک تشکل انقلابی و مردمی باشد، تصریح کرد: باید مدام ارزش‌های انقلاب را سر دست بگیریم و فریاد بزنیم؛ عدالت خواهی، آزادی، کرامت انسانی و استقلال، این ها حرف‌هایی است که باید زده شود.

وی با بیان اینکه شما گفتمان ساز و تصمیم ساز هستید، تصریح کرد: باید مدام اندیشه‌های انقلاب را تبیین کنید.

مسؤول سازمان بسیج دانشجویی کشور، تغییر و بهبود رویکردهای سیاسی و فرهنگی را دو بخش عمده کار دانست، و افزود: دو کار مهم برای یک تشکل انقلابی وجود دارد؛ اول آنکه خدمات اجتماعی را باید گسترش داد به طوری که همه دانشجویان دانشگاه در تمام طول سال دغدغه محرومیت زدایی و رفع آسیب‌های اجتماعی را داشته باشند، دوم آنکه باید امر به معروف و نهی از منکر را احیاء کنید.

گودرزی تبیین کرد: امر به معروف و نهی از منکر احیاء نخواهد شد مگر آنکه تک تک بچه بسیجی‌ها آمر به معروف و ناهی از منکر شوند چرا که دشمن پول برای بی‌غیرت شدن و ولنگاری ما خرج می‌کند.

 منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها