سردار حاجی‌زاده در جشن «دکتر سلام»:

مبارزه اصلی ما با غرب‌ گرایان است/ نگاه انقلابی عامل پیشرفت معجزه آسای صنعت موشکی

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مبارزه اصلی ما با غرب گرایان است، گفت: نگاه انقلابی عامل پیشرفت معجزه آسای صنعت موشکی است.
کد خبر: ۲۵۷۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰ - 14September 2017
مبارزه اصلی ما با غرب‌ گرایان است/ نگاه انقلابی عامل پیشرفت معجزه آسای صنعت موشکیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز (پنج شنبه 23 شهریور) در بزرگداشت چهارمین سالگرد فعالیت طنز «دکتر سلام» که در سالن شهدای هفتم تیر برگزار شد با بیان اینکه ما هم مشتری دکتر سلام هستیم، اظهار داشت: اشتیاق شما برای شرکت در این جشن ما را هم مشتاق به شرکت در این برنامه کرد.

وی گفت: عزیزان زیادی در عرصه موشکی زحمت کشیدند که نماد آنها شهید طهرانی مقدم است، اما امروز باید از شخص دیگری در این رابطه نام برد، کسی که باعث رشد و گسترش توان موشکی ما شد و همچنان در گمنامی بسر می‌برند، جناب آقای دکتر قالیباف است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دوران فرماندهی سردار قالیباف تدبیری شد که در هر شهر و استان یک پایگاه داشته باشیم.

سردار حاجی‌زاده بیان کرد: شهید حججی نماد انقلابیون و نیروهای جهادگر و ارزشی است که امروز به حمدالله از این نیروها بیشمار در مجموعه نظام وجود دارد. آن فرد تکفیری که به حسب ظاهر حججی را دستگیر کرده، در حالیکه به واقع او اسیر حججی است، آن فرد نماد جریان کفر و الحاد است در واقع نماینده نظام سلطه است. حججی یک نماد است و او منحصربفرد نیست، ما در هر یگانی که برای سرکشی می‌رویم صدها حججی می‌بینیم.

وی ادامه داد: امروز روز مقابله، جبهه جهادگران، جبهه ولایتمداران، جبهه مدافعان حرم در مقابل وهابی‌ها و صهیونیست‌ها و غرب گرایان است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز مبارزه اصلی ما با غرب گرایان باید باشد تصریح کرد: امام راحل فرمودند ما بر محمدرضا و رضاخان پیروز شدیم اما به این سرعت بر غربگراها نمی‌توانیم غلبه کنیم، چرا که این‌ها ریشه دارند. برطرف شدن مشکلات اقتصادی، برقراری امنیت پایدار، همه در گرو اینست که کشور امروز به صورت جهادی و انقلابی اداره شود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برطرف شدن مشکلات اقتصادی، برقراری امنیت پایدار، همه در گرو اینست که کشور امروز به صورت جهادی و انقلابی اداره شود. امروز اگر در بخش‌های موشکی اقدامات معجزه آسا مشاهده می‌کنیم، بواسطه کسانی است که طی چهار دهه در این حوزه با نگاه جهادی و انقلابی زحمت کشیدند و تلاش کردند.

وی در پاسخ به شبهه ای که در خصوص عدم برخورد دقیق موشک‌های سپاه پاسداران به مقر تروریست های تکفیری، گفت: یک موشک تا زمانی که روشن است، مسیر خود را طی می‌کند و به محض اینکه خاموش می‌شود، موتور از آن جدا شده و بخش هدایتگر و سر جنگی به سمت هدف حرکت می‌کند، لذا در فیلم‌های گرفته شده نیز انهدام اهداف کاملا مشخص است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار