استاندار اصفهان در اختتامیه پانزدهمین اجلاس پیرغلامان و محبان حسینی:

مبلغان دین اسلام و ذاکران امام حسین (ع) نقش کلیدی در آسیب‌زدایی جامعه و ترویج فرهنگ ناب محمدی دارند

زرگرپور گفت: در جامعه اسلامی اگر میخواهیم مفاهیم دینی و ارزشی رواج گسترده پیدا کند باید نقش برجسته مبلغان و ذاکران حسینی را همیشه مد نظر داشت.
کد خبر: ۲۵۷۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵ - 14September 2017
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از اصفهان، زرگرپور استاندار اصفهان شامگاه امروز 23 شهریور ماه در مراسم اختتامیه پانزدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی که در میدان نقش جهان اصفهان با مقامات لشکری و کشوری، عبدالعلی علی عسگری رییس سازمان صداوسیما، علی فروغی رئیس مرکز بسیج سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، ضمن خیرمقدم به مهمانان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت، اظهار داشت: این چند روز که اصفهان میزبان خادمین و عاشقان حسینی بوده حال و هوای دیگری به شهر شهید پرور اصفهان، شهر مهد فرهنگ اسلامی بخشیده است. خداوند بر شهروندان این شهر منت نهاد و این سعادت نصیب ما شد که قدوم پیرغلامان حضرت سیدالشهدا (ع) به خاک شهرمان تبرک ببخشد، این یک افتخار بزرگی برای مردم ولایتی اصفهان است که مدیحه سرایان امام حسین (ع) در این شهر بهم حضور رسانده اند.

وی گفت: استان اصفهان علاوه بر اینکه در بحث مفاهیم دینی و عاشورایی داوطلبانه و پیشتاز است در رابطه با حماسه‌آفرینی شهدای مدافع حرم نیز فعال و پیشگام است که مصداق بارز آن رشادت، شهامت و شهادت محسن حججی است.

 بنیانگزار انقلاب اسلامی حضرت امام راحل در فرمایشات گوهربارشان آورده بودند که این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است. باید این جمله امام را همیشه در یاد داشته باشیم چرا که حقیقت مسلمی که ما را به ژرف‌های عمیق مناسک حسینی و احیای دین هدایت و راهنمایی می‌کند همین محرم و صفر است.

استاندار اصفهان با اشاره به رشادت های مدافعان حرم آل الله تصریح کرد: دفاع از حریم اهل بیت سرمایه شیعیان است و مجالس سوگواری معصومین (ع) زینت کشور اسلامی مان است و این برای ما یک ضرورت است که این رسالت را حفظ کنیم و در راستای صیانت از ارزش‌های اسلامی و دینی که موجب اعتلای جامعه می‌شود و انسان‌ساز است گام برداریم.

زرگرپور خاطرنشان کرد: سنگربانانی در جامعه داریم که برای حفظ جامعه و جلوگیری از تهاجم دشمنان از جان خود می‌گذرند. ما باید نقطه‌های آسیبی که در جامعه وجود دارد را از بین ببریم و در راستای این آسیب‌زدایی نقش مبلغان و ذاکران حسینی انکارناپذیر است. مخاطب‌شناسی و تسلط بر مفاهیم دینی ذاکران و مبلغان سبب می‌شود که مفاهیم دینی در جامعه بهتر و بیشتر ترویج پیدا کند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار