یادداشت/ سرهنگ مرادی؛

به فرزندان خود ياد بدهيم تا در مقابل پيشنهادهای غير معمول «نه» بگويند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در یادداشتی عنوان کرد: باید به فرزندان خود ياد بدهيم تا در مقابل پيشنهادهای غير معمول با قاطعيت «نه» بگويند.
کد خبر: ۲۵۷۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳ - 15September 2017
به فرزندان خود ياد بدهيم تا در مقابل پيشنهادهای غير معمول با قاطعيت «نه» بگويندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سرهنگ «مراد مرادی» معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در پی انتشار خبر قتل نوجوان 11 ساله در یادداشتی عنوان کرد: به دليل شرايط سنی خاصی که کودکان و نوجوانان دارند خطرات مختلفی در کمين آنها وجود دارد که همين موضوع ايجاب می‌کند که با کنار گذاشتن نصايح کلی همچون «مواظب خودت باش و...» آنان را دقيقا از خطراتی که می‌تواند به آن‌ها آسيب برساند، آگاه سازيم.
 
همانگونه که نحوه عبور از عرض خيابان را به فرزندانمان می‌آموزيم و همواره اصرار داريم که هنگام عبور از خيابان دقت لازم را داشته باشند، در مورد آسيب‌های اجتماعی مختلف از جمله اعتياد، رفتارهای پرخطر، دوستان ناباب و... نیز به آنان آگاهی بدهيم.
 
به فرزندان خود تاکيد کنيد به غريبه‌ها به هيچ وجه اعتماد نکنند و دعوت هيچ غريبه‌ای را برای سوار شدن در خودرو شخصي يا موتورسیکلت آنان را نپذيرند. اجازه ندهيد فرزند شما ساعت‌ها در خانه همسايه بماند و يا شب بدون حضور شما در خانه بستگان بخوابد.
 
کودک شما بايد بداند که احترام و اعتماد به بزرگتر را فقط در چارچوب‌های شناخته شده مانند مدرسه و خانواده خود رعايت کند و هرگز به غريبه‌ها اعتماد نکند.
 
به فرزندان خود ياد بدهيم که در مقابل پيشنهادهای غير معمول با قاطعيت «نه» بگويند و فراموش نکنيم که حوادث ناگوار نتيجه غفلت ماست.
 
انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها