نادری به دفاع پرس خبر داد؛

شرکت 1900 نفر در مسابقات قرآنی خانواده‌های کارکنان ستاد کل نیروهای مسلح

مسئول دارالقرآن ستاد کل نیروهای مسلح گفت: یک هزار و 900 نفر از خانواده‌های کارکنان ستاد کل در مسابقات قرآنی که صبح امروز در مسجد جهاد برگزار شد، حضور داشتند.
کد خبر: ۲۵۷۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸ - 15September 2017
شرکت 1900 نفر در مسابقات قرآنی خانواده‌های کارکنان ستاد کل نیروهای مسلح
«علی نادری» مسئول دارالقرآن اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه برگزاری جشنواره فرهنگی خانواده‌های کارکنان ستاد کل نیروهای مسلح که صبح امروز (جمعه 24 شهریور) در مسجد جهاد ستاد کل برگزار شد در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس اظهار داشت: امسال هم طبق سنوات گذشته مسابقات قرآنی را در سطح خانواده‌های کارکنان ستاد کل نیروهای مسلح برگزار کردیم که الحمدلله با استقبال خوب خانواده‌ها مواجه شد.

وی افزود: در این برنامه‌ها ضمن آشنایی افراد با فرهنگ قرآنی و انس با کتاب آسمانی سعی کرده‌ایم تا به نحوی تمامی اعضای خانواده‌ها را اعم از فرزندان در رده‌های سنی مختلف با برنامه‌های متنوع فرهنگی سرگرم و مطالب آموزنده‌ای را در این قالب به افراد منتقل کنیم.

نادری در خصوص مسابقات قرآنی گفت: این دوره از مسابقات در سه رشته حفظ، ترتیل و درک مفاهیم برگزار شد و جمعا امروز ما در تمامی این رشته‌ها میزبان هزار و نهصد نفر هستیم و از نفرات برتر مطابق با رشته‌های آزمونی و بر حسب کسب نمرات تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه قرآن باید در بطن جامعه وارد شود، افزود: هدف ما این است که خانواده‌های عزیز پرسنل ستاد کل نیروهای مسلح یک روز تعطیل خود را در سایه پرتوهای نورانی قرآن کریم بگذرانند و از این فضای معنوی بهره‌مند شوند.

مسئول دارالقرآن ستاد کل نیروهای مسلح در پایان تاکید کرد: تلاشمان بر این است که از یک برنامه قرآنی برای فرزندانمان خاطره خوب و به یادماندنی بسازیم تا انگیزه بالایی برای حضور در مسابقات داشته باشند.

انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار