فرمانده سپاه ناحیه اراک خبر داد؛

برگزاری 180 برنامه فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در اراک

فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس 180 برنامه فرهنگی در سطح شهر اراک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۷۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ - 16September 2017
بیش از 100 برنامه فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در اراک برگزار می شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی، «محمدرضا رضایی» فرمانده سپاه ناحیه اراک در همایش پیاده روی خانوادگی که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اراک برگزار شد، با اشاره به برگزاری برنامه‌های ویژه این ایام اظهار داشت: امسال با توجه به تقارن نخستین روز هفته دفاع مقدس با ماه محرم این همایش یک هفته زودتر برگزار شده است.

وی افزود: از جمله مهمترین برنامه‌های این هفته برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی است که برای گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، ایثارگران، رزمندگان برگزار شده است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: همایش پیاده‌روی خانوادگی با توجه به تاکیدات و توصیه‌های مقام معظم رهبری به حضور جوانان ارزشی، بسیجی و حزب‌اللهی به امر ورزش، هر ساله در روزهای نخست هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

رضایی با اشاره به دیگر برنامه های این ایام گفت: برگزاری رزمایش نیروهای مسلح و یادواره شهدا از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است که یکی از یادواره‌ها با حضور یکی از رزمندگان مدافع حرم و همرزم شهید انصاری در اراک برگزار خواهد شد.

وی در پایان متذکر شد: دیدار با خانواده معظم شهدا، نشست‌های سیاسی و فرهنگی در سطح پایگاه‌های بسیج و برگزاری نمایشگاه «مردان آفتاب» در تیپ یکم حضرت روح‌الله از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان اراک است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها