دقایقی پیش صورت گرفت؛

تحویل پیکر 11 شهید و 9 مجروح در مرز شلمچه/2 مجروح در بیمارستان حضرت امام حسین(ع) ناصریه ماندند/ انتقال یکی از مصدومان به وسیله بالگرد هلال احمر به بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز

معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: پیکر 11 شهید و 9 مجروح حادثه تروریستی ناصریه عراق در مرز شلمچه تحویل گرفته شد تا به وسیله اتوبوس آمبولانسهای هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شود.
کد خبر: ۲۵۷۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲ - 15September 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «علی حیدری»، معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به اعزام پیکر 11 شهید به وسیله 6 دستگاه آمبولانس به مرز شلمچه اظهارداشت: دقایقی پیش 9 مجروح حادثه تروریستی ناصریه عراق که به وسیله 11 دستگاه امبولانس از ناصریه به مرز شلمچه اعزام شده بود، تحویل گرفته شد تا به وسیله 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شود.

وی تصریح کرد:  2 تن از مجروحان ایرانی که امکان انتقال به مراکز درمانی داخل کشور را نداشتند، در بیمارستان حضرت امام حسین (ع) ناصریه ماندند.

به گفته معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، مجروحان بلافاصله پس از تحویل، به منظور ادامه روند درمان به مراکز درمانی اعزام می شوند.

حیدری تاکید کرد: یکی از مصدومان به وسیله بالگرد هلال احمر در حال انتقال به بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) شهر اهواز است.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار