سردار رستگارپناه:

خون شهدا، انقلاب اسلامی را به سرمنزل مقصود خواهد رساند

رئیس مرکز مطالعات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با خون شهدا، انقلاب اسلامی به سرمنزل مقصود خواهد رسید.
کد خبر: ۲۵۷۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳ - 16September 2017

خون شهدا، انقلاب اسلامی را به سرمنزل مقصود خواهد رساندبه گزارش دفاع پرس از سمنان، سردار «حسن رستگارپناه» رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح در یادواره سرداران و 115 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه قائم آل محمد (عج) سمنان که در حسینیه شهدای گمنام این یگان برگزار شد، اظهار داشت: معمار بزرگ انقلاب معجزه عصر حاضر بود و به راستی چراغ سعادت را برای بشریت روشن کرد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) فراتر از زمان و مکان می‌اندیشیدند، تصریح کرد: اگر امروز اسلام و کشورهای اسلامی عظمت دارند و قدرتی بزرگ در جهان است؛ به دلیل وجود امام خمینی (ره) است و همگان موظفیم راه آن امام را ادامه دهیم و در همان مسیر قدم برداریم.

رئیس مرکز مطالعات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح به برشماری عوامل ماندگاری انقلاب پرداخت و گفت: شهدا از متن و بطن جامعه اسلامی با ایستادگی و شجاعت به پا خاستند و گفتند ما حاضریم برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی هر آنچه داریم، بدهیم و همین‌ها از عوامل پایداری انقلاب اسلامی است.

رستگارپناه با بیان اینکه شهدا خونشان را تقدیم انقلاب کردند و سرافرازی، استقلال و امنیت امروز را مرهون خون آن دلیرمردان هستیم، گفت: کشور ما امروز در عرصه‌های مختلف از جمله سیاسی، اجتماعی، فرهنگی  و علمی به عنوان یک ملت سرافراز در اوج قرار دارد.

وی با بیان اینکه همواره دشمنی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را شاهد و ناظر بوده‌ایم که چگونه با همه توان علیه ما ایستادند اما از دشمنی‌ها هرگز به اهداف شومشان نخواهند رسید، ابراز داشت: امروز مستکبران با شگردهایی نظامی تمام توانشان را در سوریه آورده‌اند تا جریان تکفیری را زنده نگه دارند و با پشتیبانی دلارها عربستان و شیطنت صهیونیست‌ها می‌خواهند به اهدافشان برسند.

این مسئول به حضور اقشار مختلف مردم در هشت سال دفاع مقدس با افکار و مذاهب متفاوت اشاره کرد و گفت: همه ملت ایران از کرد و لر و ترک و فقیر و غنی و شیعه و سنی، ارمنی و زرتشتی در جنگ تحمیلی آمدند و مقابل تمام قدرت‌های جهان که آمده بودند چند روزه ایران را تصاحب کنند، ایستادند و سرانجام طعم شیرین پیروزی را از آن خود کردند.

رئیس مرکز مطالعات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه باید به ظرفیت‌های داخل کشور اعتماد کرد؛ بیان داشت: اگر تدبیر رهبری نبود؛ معلوم نبود این برجام چه بلاهایی به سر مردم می آورد.

رستگارپناه تصریح کرد: امروز باید دشمن‌شناس باشیم و به آنها اعتماد نکنیم و بدانیم که اگر با قدرت‌های بزرگ با زبان خودشان وارد عمل شویم نتیجه خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه ملت ایران بارها فعل خواستن را صرف کرده‌اند و به نتیجه رسیده‌اند و اینها همگی به برکت خون شهداست، اضافه کرد: با خون شهدا این انقلاب به سرمنزل مقصود خواهد رسید.

رئیس مرکز مطالعات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه فرهنگ عاشورایی، کشور را زنده و پویا نگه داشته است، متذکر شد: امروز عظمت اسلام به تبع عاشورا و اربعین است.

انتعای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار