امیر خرم طوسی:

دافوس تدبیرگاه نیروهای مسلح است

جانشین معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دافوس تدبیرگاه نیروهای مسلح است. راهبردها، پاسخ‌ها، سوالات عملیاتی و مواضع تاکتیکی ما به درس، اندیشه و تلاش شما دانشجویان دافوس بستگی دارد.
کد خبر: ۲۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۳ - 31August 2013

دافوس تدبیرگاه نیروهای مسلح است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ رضا خرم طوسی جانشین معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم آغاز دوره بیست و چهارم کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی در دانشگاه دافوس ارتش، اظهار داشت: دافوس تدبیرگاه نیروهای مسلح است. در کشور ما انقلابی حادث شد، با آرمانی بلند که بعد از آن نیز حادثهای منجر شد تا جوانان انقلابی اداره نیروهای مسلح را به دست بگیرند.

خرم طوسی ادامه داد: ابتدا جوانان انقلابی، اداره ارتش و سپس سپاه را بر عهده گرفتند، در این بین بسیج نیز متناسب با ماموریت های نظام رشد پیدا کرد.

وی با اشاره به شخصیت شهید صیاد شیرازی افزود: شهید صیاد شیرازی فرمانده جوانی بود که در ابتدای دریافت افسری ارشد پای در خط مقدم جبهه گذاشت، اما هیچگاه از تدبیرگاه غافل نشد.

جانشین معاون هماهنگ کننده ارتش تاکید کرد: راهبردها، پاسخها، سوالات عملیاتی و مواضع تاکتیکی ما به درس، اندیشه و تلاش شما دانشجویان دافوس بستگی دارد.

وی ادامه داد: الحمدلله رشد دافوس در دهههای اخیر به ویژه با فرماندهان و اساتید جدید بسیار خوب بوده است و رشد قابل توجهی در دافوس وجود داشته است.

خرم طوسی در پایان تصریح کرد: دافوس، این تدبیرگاه نیروهای مسلح، با حضور شما افسران ارزشمند رونق تازه ای پیدا خواهد کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار