دبیرکل نجباء در واکنش به پنج‌شنبه خونین عراق:

نباید از حادثه دردناک «ناصریه» بدون مجازات عاملان آن گذشت

شیخ اکرم الکعبی در پی 2 حمله تروریستی در شهر «ناصریه» مرکز استان «ذ‌ی‌قار» عراق، با صدور پیامی خواستار مجازات عاملان این حمله دردناک شد.
کد خبر: ۲۵۷۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵ - 16September 2017
نباید از حادثه دردناک «ناصریه» بدون مجازات مسببان آن گذشتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از دفتر رسانه‌ای جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق در ایران، دبیرکل نجباء به 2 حادثه تروریستی در شهر «ناصریه» مرکز استان «ذ‌ی‌قار» عراق توسط داعش، که منجر به شهادت و جراحت بیش از 170 نفر (از جمله شماری از زائران ایرانی) شد، واکنش نشان داد.
 
«شیخ اکرم الکعبی» در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن این ضایعه دردناک، مردم شهر ناصریه را «مبارزان فراموش‌نشدنی در مقابله با اشغالگران آمریکایی» توصیف کرد.
 
وی با بیان اینکه «سیاستمداران داعشی، پشت پرده همه شرارت‌ها هستند»، تصریح کرد: نباید از این حادثه دردناک بدون مجازات مسببان آن گذشت.
 
دبیرکل مقاومت اسلامی نجباء خاطرنشان کرد: چنین حوادثی ما را بر «ادامه عملیات آزادی مناطق [تحت اشغال داعش در] عراق»، «تعقیب تکفیری‌های کوردل» و «گروهک‌های مخفی، پشتیبانان و دوستان آن‌ها» مصمم‌تر می‌کند.
 
متن کامل پیام شیخ اکرم الکعبی به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمان الرحيم
 
انا لله وانا اليه راجعون
«وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنقَلَبٍ يَنقَلِبُونَ»
 
به ملت غیور عراق و خانواده‌ شهدایی که در شهر «ناصریه»، شهر جهاد و مجاهدین، در این حادثه دردناک و ددمنشانه به شهادت رسیدند، تسلیت می‌گویم.
 
جوانان این شهر نقش بزرگی در دفاع از مقدسات، تمامیت ارضی و وحدت عراق ایفا کردند؛ زیرا مردم شهر ناصریه در مبارزه با اشغالگران آمریکایی درس فراموش نشدنی به آن‌ها دادند.
 
آنان همچنین تعداد زیادی از فرزندان خود را برای آزادی مناطق اشغال شده توسط داعش به جبهه‌های جنگ اعزام کردند و دلاوری‌ها، مبارزات و حمله‌های آنان حتی دشمنان را متحیر کرد.
 
نباید از این حادثه دردناک بدون مجازات مسببان آن گذشت و این حوادث ما را بر «ادامه عملیات آزادسازی مناطق [اشغالی در] عراق»، «تعقیب تکفیری‌های کوردل» و «گروهک‌های مخفی، پشتیبانان و دوستان آن‌ها» مصمم‌تر می‌کند.
 
ما تا آزادی همه شهرهای اشغالی و اخراج سیاست‌مداران داعشی، که پشت پرده همه شرارت‌ها هستند، آرام نخواهیم گرفت.
 
شيخ اكرم الكعبی
دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء
 
انتهای پیام/ 421
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار