وصیت‌نامه شهید محمود خدایی/ مگذارید پرچم حق شهدا بر زمین باشد

شهید خدایی در وصیت‌نامه خود آورده است: گریه فقط برای مظلومیت حسین باشد، پس شما ای برادرانم در هر کجا که هستید ادامه دهنده راه شهدا باشید و مگذارید پرچم حق آن‌ها بر زمین باشد.
کد خبر: ۲۵۷۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵ - 16September 2017
وصیت‌نامه شهید محمود خدایی/ پشتیبان حسین زمانه باشید
به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «محمود خدایی» سال 1342 در شهرستان ورامین چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی در حالی که کمتر از 20 سال سن داشت، عازم جبهه شد و در نهایت در سال 1362 در جزیره مجنون به درجه شهادت نائل آمد.
 
وصیت‌نامه شهید «محمود خدایی»
 
«بسمه تعالی
 
ما امروز به انتظار شهادت نشسته‌ایم تا فردا فرزندانمان در مقابل کفر جهانی سرافراز باشند. امام خمینی (ره)
 
به نام او که همه چیزم از اوست. به نام خدا و به نام او که زندگیم در جهت اوست و زنده‌ام به او، بودنم به اوست و رفتنم به اوست.
 
اما چند کلامی با شما برادران و خواهرانم؛
 
هدف از جبهه آمدن این بود که به ندای هل من ناصر ینصرنی حسین زمان لبیک گویم تا توانسته باشم تا در لشکریان حسین (ع) قرار گیرم. سوگند به حق تعالی که راهی که من انتخاب کردم راهی جز سعادت و رسیدن به معبود ابدی خویش نیست و هیچ گونه جبر و زوری در این راه نبوده است.

به درستی که راه حسین راهی نیست به جز سعادت و رهایی بشریت از یوغ استبداد و استکبار و در این بین این ما هستیم که به ندای حق او که فرمود هل من ناصراً ینصرنی لبیک گویم و توانسته باشیم با او هم صدا شویم که فرمود: ان الحیاه عقیده و الجهاد. به درستی که زندگی عقیده و جهاد است.

 و شما ای خانواده عزیزم بر مزار من اشک مریزید چون آن موقعی که حسین (ع) مظلوم شهید شد اشکی برای او ریخته نشد پس من برتر از او نخواهم بود. پس گریه شما فقط برای مظلومیت حسین باشد، پس شما ای برادرانم در هر کجا که هستید ادامه دهنده راه شهدا باشید و مگذارید پرچم حق آن‌ها بر زمین باشد.

اکنون روی سخنم با شما امت حزب الله و شهید پرور است. وصیت من به شما این است که دست از دامان حسین زمان، امام زمان خود یعنی حضرت امام خمینی برنگیرید و خود را در اختیار او قرار دهید که او شما را به سوی نور و روشنایی پیش می‌برد همچنین دست از یاوران او برنگیرید که اگر چنین کنید به دیار ابدی ظلمت خواهید پیوست؛ راه شهدا را پیشه کنید تا خداوند شما را رستگار کند. ان شاءالله.

برای سلامتی امام و رزمندگان و یاران با وفای امام دعا کنید که تنها سلاح ما دعا است.
 
به آرزوی آزادی کربلا و قدس

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار
 
محمود خدایی 62/11/30
 
ساعت 12/35 شب»
 
انتهای پیام/ 111
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار