برگزاری دومین جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سمنان

دومین جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استانداری سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۷۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳ - 16September 2017
دومین جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سمنانبه گزارش دفاع پرس از سمنان، دومین جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور «محمود قنبری» معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان  در استان برگزار شد.

قنبری در این جلسه بیان داشت: آنچه ما امروز داریم از وجود شهداست و ما باید یاد و خاطره شهدا و دفاع مقدس همیشه زنده نگهداریم.

این مسئول گفت: ما باید از دفاع مقدس به عنوان یک ظرفیت در همه بخش‌ها استفاده کنیم و با بیان خاطرات و دستاوردهای آن دوران، ارزش‌های آن را زنده نگهداریم.

وی در ادامه خواستار همکاری تمام سازمان‌ها و ادارات استان در فضاسازی محیطی و تبلیغی به مناسبت هفته دفاع مقدس شد و خاطرنشان کرد: با برپایی نمایشگاه، دستاوردهای نظامی و علمی استان در معرض دید عموم مردم قرار گیرد و تمام سازمان‌ها و ادارات برنامه های خود را به دبیرخانه مرکزی اعلام تا رئوس برنامه ها به اطلاع مردم رسانده شود.

سرهنگ «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در این جلسه عنوان کرد: دفاع مقدس بزرگترین حماسه تاریخ کشور و اسلام پس از وقایع صدر اسلام بود. دفاع مقدس در واقع جنگ جهانی کوچکی بود علیه انقلاب اسلامی که مورد تهاجم دشمنان بسیاری از کشورها قرار گرفت.

این مسئول بیان داشت: از رموز موفقیت ما در سال های دفاع مقدس اتکا به خدا، وحدت و ایمان‌های قوی رزمندگان، پیروی از ولایت و رهبری بود. همچنین داشتن روحیه جهادی و منش انقلابی، تقویت روحیه ایثار، شهادت و مقاومت از نیازهای امروز جامعه ما در بین جوانان است.

سلامی تاکید کرد: داشتن برنامه در مناسبت‌ها به خصوص هفته دفاع مقدس باید در اولویت کار همه سازمان‌ها و ادارات سطح استان باشد که مناسب‌ترین بستر جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان و کارمندان جوان جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان استان سمنان در سال‌های دفاع مقدس جزء رزمندگان خط مقدم بودند و حضور پرشور آنها در سال‌های جنگ تحمیلی باعث قرار گرفتن استان در رتبه‌های اول ایثارگری شد.

سلامی در پایان با اشاره به تقارن ماه محرم با آغاز هفته دفاع مقدس، خواستار حضور فعال و پرشور همه دستگاه‌های سطح استان در برگزاری هر چه با شکوه‌تر این دو مراسم شد‌.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار