نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

ارتقای «سواد رسانه‌ای» تنها راه مقابله با دشمنان در جنگ نرم است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تنها راه مقابله با توطئه‌های دشمنان ارتقای «سواد رسانه‌ای و آشنایی با تکنولوژی و فناوری فضای مجازی به منظور تولید محتوا در این فضا است که دستگاه‌های فرهنگی باید نگاه ویژه‌ای به این مهم داشته باشند.
کد خبر: ۲۵۷۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰ - 16September 2017
ارتقای سواد رسانه ای تنها راه مقابله با دشمنان در جنگ نرم استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در نخستین دوره تربیت مربی سواد رسانه ای فضای مجازی استان با اشاره به مسئولیت خطیر اساتید دانشگاه ها و متولیان دستگاه های فرهنگی جامعه اظهار داشت: اساتید دانشگاه ها، آموزگاران، روحانیان و دستگاه های فرهنگی نسبت به فرهنگ سازی استفاده بهینه از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی وظیفه سنگین تری بر عهده دارند و باید اقدامات ارزنده ای در این خصوص انجام دهند.

وی افزود: آحاد جامعه به خصوص مسئولان هم در بخش تولید محتوا و فناوری و هم در تولید برنامه های انقلابی در راستای مقابله با توطئه های دشمنان وظیفه سنگینی بر عهده دارند که بی توجهی به این امر خطیر فرهنگ و اعتقادات جوانان ایران اسلامی را به حاشیه می کشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی با در اختیار داشتن ابزار تولید محتوا در فضای مجازی سعی دارند که فرهنگ کشور خود را در کشورهای دنیا به ویژه ایران نهادینه کنند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به مهم ترین آسیب های فضای مجازی گفت: تخریب اعتقادات جوانان و معنویت در جامعه، بی تفاوتی نسبت به شعائر دینی، تخریب بنیان خانواده و اشاعه فرهنگ بی‌بندوباری از مهمترین آسیب های فضای مجازی در جامعه است.

وی ادامه داد: برای مقابله با توطئه های دشمنان و تخریب هویت جوانان ایران اسلامی تولید محتوا در فضای مجازی ، باید بومی سازی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار