سردار رحیمی:

کلانتری‌ها ویترین پلیس هستند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: کلانتری‌ها به عنوان ویترین پلیس محسوب می‌شوند، چرا که همواره با ارباب رجوع در تماس و تعامل هستند.
کد خبر: ۲۵۷۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱ - 16September 2017
ما در راه دفاع از ارزش‌های دین مبین اسلام، تا آخر ایستاده‌ایم
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین رحیمی» رئیس پلیس تهران بزرگ در جمع روسای کلانتری‌ها با تأکید بر اینکه باید پاسدار و حافظ میراث گرانقدر امام راحلمان یعنی انقلاب شکوهمند اسلامی باشیم، اظهار داشت: عزت و اقتدار امروز ما در سایه حکومت جمهوری اسلامی ایران، مدیون مجاهدت‌های امام راحل است.
 
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی همواره بر حق و حقیقت و آموزه‌های مترقی اسلام ناب محمدی (ص) پا فشاری کرده است، عنوان داشت: دشمنی‌های ابر قدرت‌های شرق و غرب با انقلاب اسلامی ما، به واسطه حقانیت و پس زدن دست اجانب از حریم و سرمایه‌های کشورمان و دفاع از مظلومان و ستمدیدگان دنیا بوده است.
 
سردار رحیمی گفت: ما در راه دفاع از ارزش‌های دین مبین اسلام، تا آخر ایستاده و در این مسیر، تحت زعامت و رهبری‌های داهیانه فرمانده معظم کل قوا تا پای جان ایستاده‌ایم.
 
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه در اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اقتداری که امروز شاهد آن هستیم باید تلاش کنیم، افزود: ما پاسدار دین و ارزش‌ها هستیم و باید مجاهدانه و با توانی مضاعف به عنوان خادمان مردم انجام وظیفه کنیم.
 
وی تأکید کرد: با توجه به احادیث و روایات باید انسان از خودش حساب کشی داشته باشد، از این رو همه ما باید همواره اعمال و کردار خود را محاسبه کنیم و تلاش داشته باشیم که هر روز بهتر از روز قبل مأموریت خود را بهترین شکل انجام دهیم.
 
سردار رحیمی عنوان داشت: برقراری امنیت و آرامش مردم وظیفه و مسئولیت بزرگی است که امروز نیروی انتظامی پرچمدار این مسئولیت مهم است؛ ما برای خدمت به مردم آماده‌ایم و باید به بهترین شکل ممکن از جان، مال و ناموس مردم حمایت و پاسداری کنیم.
 
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تأکید بر اینکه کلانتری‌ها به عنوان ویترین پلیس محسوب می‌شوند که همواره با ارباب رجوع در تماس و تعامل هستند، بیان داشت: هر کلانتری می‌تواند یک ناجای کوچک باشد، از این رو می‌بایست با مدیریت و با نظم و انضباط مثال‌زدنی خود به اقتدار پلیس بیافزاید.
 
سردار رحیمی خطاب به حاضرین با تاکید بر اینکه با باور و اعتقاد کارهایتان را انجام دهید و بدانید که تأمین امنیت و آرامش مردم از بزرگترین عبادت‌ها است، بیان داشت: اگر با اعتقاد برای خدا خدمت کنید هر لحظه خدمت شما عبادت خواهد بود.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها