مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی:

ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین اهداف شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین اهداف شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و همه تلاشمان در جهت استفاده حداکثری از قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران برای خدمت به ایثارگران است.
کد خبر: ۲۵۷۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵ - 16September 2017
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان جامعه نیاز ضروری استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی، «محمدصادق دوخائی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی  در جمع خبرنگاران با اشاره به مهم‌ترین اهداف برگزاری شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: ارتقای منزلت اجتماعی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، تجلیل و زنده‌ نگهداشتن نام و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین اهداف این شورا است.

وی افزود: در واقع از بارزترین رسالت‌های شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سیاست‌گذاری در راستای احیا، حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بکارگیری ظرفیت‌های جامعه برای تحقق اهداف و استفاده از ظرفیت جامعه ایثارگران در ترویج فرهنگ ارزشی شهادت است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی تصریح کرد: همه تلاش ما این است که بتوانیم گام های اثرگذاری را در جهت استفاده حداکثری از قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران برای خدمت به ایثارگران در سطح استان مرکزی برداریم.

دوخائی با اشاره به ابلاغ سیاست های کلان از سوی مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری نیز سیاست‌های کلان نظام در امر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در 12 ماده ابلاغ کرده‌اند که دستگاه‌ها موظف‌اند نسبت به امر ترویج ایثار و شهادت برنامه‌ریزی کرده و رسالت خود را دنبال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها