سردار شریف:

پیروزی‌های جبهه مقاومت به دلیل الگوگیری از انقلاب اسلامی است

مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: دلیل پیروزهای جبهه مقاومت، الگوپذیری از سیره و روش شهدای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۲۵۷۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰ - 16September 2017
پیروزی‌های جبهه مقاومت به دلیل الگوگیری از انقلاب اسلامی است
به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «رمضان شریف» سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در یادواره 950 شهید عملیات کربلای 5 لشکر ویژه 25 کربلا و سرداران و 33 شهید بیشه‌سر بابل با بیان اینکه شهدا چشم و چراغ ایران اسلامی هستند، اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا فرصت مغتنمی برای پاسداشت حماسه آفرینی‌های شهدا و نیز بازخوانی رفتار دشمنان و وضعیت آن‌ها است‌.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای به انزوا کشیدن انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف، اظهار کرد: قدرت برتر الهی در کمک به اهداف انقلاب اسلامی همواره با مردم ایران همراه بوده و این موهبت الهی همچنان تداوم دارد و امروز ایران اسلامی به برکت خون‌های پاک شهدای والامقام و مجاهدت‌های رزمندگان به الگویی الهام بخش برای انسان‌های آزاده تبدیل شده است.

سردار شریف با تاکید بر اینکه عزت و سربلندی ایران اسلامی در گرو پیروی از راه شهدا است، اظهار کرد: جانفشانی و رشادت‌های شهدا در دوران دفاع مقدس باعث شد که دفاع مقتدرانه و عزت آفرینی را در جنگ 8 ساله در برابر دنیای استکبار از خود به نمایش گذاشتند و امروز بسیاری از آزادی‌خواهان با الگوبرداری از سیره و روش شهدای انقلاب اسلامی در جبهه‌های مختلف حق علیه باطل پیروز هستند.

وی با یادآوری شکست‌های رژیم غاصب صهیونیستی از حزب الله لبنان، تصریح کرد: صهیونیست‌ها که خود را شکست ناپذیرترین ارتش دنیا می‌دانستند در برابر حزب‌الله شکست‌های سخت و مفتضحانه‌ای را پذیرا شدند که دلیل برتری نیروهای مقاومت در برابر این رژیم اشغالگر، الگوپذیری از سیره و روش شهدای انقلاب اسلامی بود.

سخنگوی سپاه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شهادت حججی و تاثیری که این شهادت مظلومانه بر افکار عمومی گذاشت، گفت: در تصویری که توسط داعش و ایادی آن‌ها منتشر شد، همه مشاهده کردند که این شهید بزرگوار به ظاهر اسیر انسانی جاهل بود اما در واقع اعتماد به نفس و آرامش این شهید بزرگوار لرزه بر اندام داعشی ملعون افکنده بود.

وی افزود: حججی و دیگر یاران شهیدش این آرامش را از فرهنگ عاشورا و شهدای دوران دفاع مقدس به ارث بردند و آموختند که برای حفظ اسلام ناب محمدی (ص) باید با اطاعت از ولی فقیه زمان، از هستی خویش گذشت تا اسلام زنده بماند.

سردار شریف در ادامه با تاکید بر اینکه راه شهید حججی‌ها تداوم راه شهدای دفاع مقدس است، گفت: آرامشی که در چهره شهید حججی وجود داشت، باعث تقویت روحیه علاقمندان به فرهنگ اسلام ناب و تضعیف دشمنان شد.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی پس از شکست در دوران دفاع مقدس، تهاجم شدید فرهنگی را برای به انزوا کشیدن انقلاب اسلامی بکار گرفتند، اظهار کرد: دشمن با جنگ فرهنگی درصدد چالش آفرینی برای نظام خانواده بود، اما در این مسیر باطل نیز به اهداف خود دست نیافت و به تاسی از فرهنگ شهادت این نقشه شوم تا حدود زیادی خنثی شد.

مسئول روابط عمومی کل سپاه در پایان با بیان اینکه شهدا با خدا معامله کردند، گفت: سعادت دنیا و آخرت ما در گرو الگو برداری از فرهنگ ایثار و شهادت بوده و در تحقق آرمان شهدا باید با تمام وجود تلاش کنیم.
 
انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار