مسئول فرهنگی یادمان شهدای گمنام بهشت زهرای اراک خبر داد؛

بازدید 5 هزار نفری زائران از یادمان شهدای گمنام بهشت زهرای اراک

مسئول فرهنگی یادمان شهدای گمنام بهشت زهرای اراک گفت: هر هفته در روزهای پنجشنبه و جمعه یادمان شهدای گمنام بهشت زهرای اراک به طور میانگین 3 تا 5 هزار نفر زائر دارد.
کد خبر: ۲۵۷۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷ - 17September 2017
بازدید 5هزار نفری زائران هر هفته از یادمان شهدای گمنام بهشت زهرا اراک«سید عبدالله سجادی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس در استان مرکزی، با اشاره به حجم زائران و مشارکت مردم در برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی معنوی این یادمان اظهار داشت: ما تقریبا در بیشتر ایام سال و مناسبت‌های مختلف و مذهبی برنامه‌های مختلف فرهنگی در راستای اهداف دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داریم.

وی افزود: خوشبختانه در طول شب‌های قدر امسال نزدیک به 12 هزار زائر در برنامه‌های فرهنگی یادمان شهدای گمنام بهشت زهرا شرکت کردند.

مسئول فرهنگی یادمان شهدای گمنام بهشت زهرای اراک تصریح کرد: با توجه به تعدد حضور زائران از نقاط مختلف شهر، 150 خادم در اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی این یادمان مشارکت می‌کنند.

سجادی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف با خادمان در راستای برپایی هرچه بهتر برنامه‌‌های یادمان متذکر شد: طبق جلساتی که با خادمان داشتیم، برنامه‌ریزی شده تا در هفته تعدادی از آنها به صورت فعال در یادمان شهدای گمنام بهشت زهرا حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار