دانشگاه آزاد بهبهان میزبان ۲ شهید گمنام دفاع مقدس می‌شود

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: دانشگاه آزاد بهبهان پنج‌شنبه ۶ مهرماه میزبان ۲ شهید گمنام دفاع مقدس می‌شود.
کد خبر: ۲۵۷۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲ - 16September 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمحسن شفیعی»،  مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان در گفت‌وگویی با اشاره به خاکسپاری پیکر مطهر 2 شهید گمنام دفاع مقدس در دانشگاه آزاد بهبهان اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم برای این رخداد معنوی با حضور و مشارکت مسئولان دانشگاهی و علمی شهرستان بهبهان صورت پذیرفته است.

وی گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بهبهان با تلاش گسترده و خستگی‌ناپذیر محور و بازوی اجرایی برنامه تدفین شهدا است که از همکاری و مساعدت تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی بهره می‌گیرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با اشاره به تدفین این دو شهید گمنام دفاع مقدس در تاریخ پنج‌شنبه ششم مهرماه برابر با هفتم محرم الحرام، بیان کرد: مراسم وداع با این شهیدان نیز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مردم ولایتمدار بهبهان همانند گذشته که یار و یاور انقلاب اسلامی و پشتیبان ولایت بوده‌اند در این مراسم معنوی شرکت کنند و با امام و شهیدان تجدید میثاق مجددی داشته باشند.

شفیعی تصریح کرد: دانشجویان و اساتید و کارکنان دانشگاهی نیز در خاکسپاری این دو شهید گمنام دفاع مقدس حضوری فعال و چشم‌گیر داشته باشند چراکه هرچه داریم از شهدای گرانقدر دفاع مقدس و انقلاب است.

منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار