ارتش سوریه عملیات والفجر 3 را آغاز کرد

موفقیت نیروهای ارتش سوریه در به دست گرفتن کنترل مناطق جدیدی از حومه حماه و دیرالزور و آغاز عملیات والفجر 3 توسط این نیروها از جدیدترین اخبار امنیتی این کشور است.
کد خبر: ۲۵۷۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴ - 16September 2017
آغاز عملیات والفجر۳ از سوی ارتش سوریه
به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، فرمانده اتاق عملیات نیروهای هم‌پیمان ارتش سوریه از آغاز عملیات والفجر 3 خبر دادند.

فرمانده اتاق عملیات نیروهای هم پیمان ارتش سوریه تاکید کرد: عملیات والفجر 3 برای آزاد سازی منطقه شمال شاره الوعر و منطقه وادی الرطیمه و العزلانیه واقع در مجاورت مرزهای سوریه و عراق آغاز شده و تا زمان رسیدن به منطقه مرزی البوکمال و پاکسازی این منطقه از لوث داعش ادامه خواهد داشت.

اتاق اطلاع رسانی اخبار جنگ سوریه نیز گزارش داد که ارتش این کشور و نیروهای هم‌پیمانش توانستند کنترل تپه النوبه و روستاهای الخلایا و المشرفه و خالد هلال واقع در حومه شرقی حماه را به دست بگیرند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) نیز گزارش داد که یگان‌های ارتش سوریه توانستند کنترل روستای حویجه المریعیه واقع در حومه جنوب شرقی دیر الزور را به دست بگیرند که این دستاوردی جدید برای تقویت امنیت اطراف روستای الجفره و فرودگاه نظامی دیر الزور به شمار می‌آید. نیروهای سوریه طی ساعات گذشته عملیات گسترده‌ای را علیه محل تجمع عناصر داعش در حومه شرقی دیر الزور آغاز کردند که در جریان آن خطوط دفاعی این گروه تروریستی نابود شده و تعدادی از آن‌ها کشته و زخمی شدند.

روستای حویجه المریعیه از اهمیت استراتژیک برخوردار بوده و به دست گرفتن کنترل آن در روند هدف قرار دادن عناصر داعش در اطراف روستای الجفره بسیار مهم است.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار