فرمانده سپاه بابلسر اعلام کرد؛

اجرای هزار و ۲۶۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در بابلسر‌

فرمانده سپاه بابلسر از اجرای بیش از هزار و ۲۶۰ برنامه به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در شهرستان بابلسر خبر داد.
کد خبر: ۲۵۷۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰ - 16September 2017
اجرای هزار و 260 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در بابلسر‌
به گزارش دفاع پرس از بابلسر، سرهنگ پاسدار «سیدموسی حسین نژاد»، فرمانده سپاه بابلسر عصر امروز در جلسه شورای اداری بابلسر در مجتمع فرهنگی آموزشی شهید عظیمی بهزیستی این شهرستان اظهار داشت: اجرای نمایش بازسازی واقعه عظیم غدیرخم در بابلسر یکی از برنامه‌های بزرگ فرهنگی بوده که در سطح شهرستان اجرایی شده است.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان دفاع مقدس، افزود: بیش از هزار و 260 برنامه در سطح پایگاه‌ها و رده‌های مقاومت بسیج در هفته گرامی‌داشت دفاع مقدس در شهرستان بابلسر اجرایی می‌شود.

فرمانده سپاه بابلسر با بیان اینکه هفته دفاع مقدس دارای آداب و رسوم خاص خودش است، تصریح کرد: متاسفانه برخی‌ها هنوز با این فرهنگ بیگانه هستند.

حسین نژاد با تاکید بر فضاسازی ادارات بابلسر در هفته گرامی‌داشت دفاع مقدس، گفت: تجلی و نمود هفته دفاع مقدس در فضاسازی ادارات شهرستان است.

وی ادامه داد: بیش از 60 پایگاه در ادارات بابلسر مستقر هستند که اگر هر پایگاه دو برنامه اجرا کند، بیش از 100 برنامه گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در سطح ادارات شهرستان اجرایی می‌شود.

فرمانده سپاه بابلسر با بیان اینکه چاپ دوم کتاب قاصدک‌های رهایی امسال همزمان با هفته دفاع مقدس در بابلسر شروع می‌شود، خاطرنشان کرد: در هفته بسیج این کتاب در اختیار مردم و خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران قرار می‌گیرد.

حسین نژاد با اشاره به اینکه در بحث امر به معروف و نهی از منکر نیز برنامه‌های آن از 31 شهریور آغاز و تا 7 مهرماه ادامه دارد، افزود: زنگ امر به معروف در روز اول مهرماه همزمان با روز بازگشایی مدارس در سطح مدارس شهرستان نواخته می‌شود.

وی ادامه داد: برپایی کرسی‌های آزاد اندیشی، سلامت محیط اداری، تحکیم و تعالی نهاد خانواده و گردهمایی طلیعه داران اصناف از جمله برنامه‌های اجرایی هفته امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهرستان است.

فرمانده سپاه بابلسر خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، غبارروبی، عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، صدور بیانیه سراسری نیروهای امر به معروف و برگزاری کارگاه یکروزه در سطح ادارات از دیگر برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر بوده که همزمان با هفته دفاع مقدس در شهرستان بابلسر اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها