فرمانده سپاه ناحیه مهران خبر داد؛

بازدید 3200 زائر از مناطق عملیاتی مهران

فرمانده سپاه ناحیه مهران گفت: طی یک ماه گذشته سه هزار و 200 زائر در قالب کاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس این شهرستان بازدید کردند.
کد خبر: ۲۵۷۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵ - 17September 2017

3200 نفر در قالب کاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی مهران دیدن کردند

به گزارش دفاع پرس از ایلام، سرگرد روح‌الله جاویدان فرمانده سپاه ناحیه مهران با اشاره به اینکه سه هزار و 200 زائر طی یک ماه گذشته از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس این شهرستان در قالب کاروان راهیان نور بازدید کرده‌اند، اظهار داشت: از این تعداد هزار و 700 نفر را برادران و هزار و 500 نفر را خواهران تشکیل داده‌اند.

وی افزود: کاروان‌های راهیان نور از مناطق عملیاتی نقطه ایثار، سه راهی جندالله و منطقه گرمیشه مهران بازدید می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مهران با بیان اینکه زمان بازدید از مناطق عملیاتی مهران منحصر به زمان خاصی نیست ادامه داد: امکانات لازم برای پذیرایی از کاروان‌های راهیان نور در طول سال در مناطق عملیاتی شهرسان مهران آماده است و در این رابطه ایستگاه‌های صلواتی، کتاب و فضا سازی تدارک دیده شده است.

جاویدان بزرگترین دستاورد اردوهای راهیان نور را آشنایی با ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس، برای مقابله با هجمه‌ها و توطئه‌های دشمن بیان کرد و گفت: مهم‌ترین وظیفه امروز ما ترویج فرهنگ ایثار وشهادت به نسل‌های نوجوان و جوان است که اردوی راهیان نور بستری دراین مسیر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها