برنامه‌های مجمع جهانی صلح اسلامی در «روز جهانی صلح» اعلام شد

ویژه‌برنامه‌های مجمع جهانی صلح اسلامی به‌مناسبت فرا رسیدن «روز جهانی صلح» اعلام شد.
کد خبر: ۲۵۷۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸ - 17September 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، مجمع جهانی صلح اسلامی با هدف گرامیداشت سی‌ام شهریورماه «روز جهانی صلح» و واکاوی آسیب‌ها و چالش‌های پیش روی صلح در جهان معاصر، ویژه‌برنامه‌هایی را برگزار می‌کند.

برگزاری «همایش روز جهانی صلح با تأکید بر گفتمان صلح عادلانه و کرامت انسان با مشارکت وزارت خارجه و سازمان‌های دیگر با حضور اندیشمندان و مسئولان کشور در مرکز همایش‌های بین المللی وزارت امرو خارجه»، گزارش تحلیلی سال 2017 از وضعیت صلح و عدالت در جهان با تأکید بر وضعیت مسلمانان و ارسال آن به بیش از 300 سازمان بین المللی» ازجمله برنامه‌های مجمع جهانی صلح اسلامی است.

همچنین «برگزاری چندین نمایشگاه از جمله نمایشگاه کاریکاتور و پوستر از آسیب‌های صلح در جهان با تمرکز بر تروریسم»، «برگزاری هم‌اندیشی حقوقی ائتلاف جهانی برای مقابله با تهدیدات صلح و عدالت» و «اعلام مواضع تعدادی از اعضای مجمع جهانی صلح از تهدیدات صلح در بیش از 30 کشور جهان» و «نشست واکاوی ادبیان صلح عادلانه در نهضت عاشورا» از برنامه‌های دیگر مجمع جهانی صلح اسلامی به شمار می‌رود.
 
 برنامه‌های مجمع جهانی صلح اسلامی در «روز جهانی صلح» اعلام شد

این همایش سه‌شنبه 28 شهریورماه از ساعت 15 با حضور مسئولان کشور در سالن همایش‌های مرکز پژوهش‌های وزارت امور خارجه واقع در خیابان شهید باهنر، خیابان شهید آقایی برگزار می‌شود.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار