«علی کاظمی» در گفت‌وگو با دفاع پرس:

فرماندهان دفاع مقدس در خط مقدم از رزمندگان پیش‌قدم‌تر بودند

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از فرماندهان در جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند، که این نشان از پیش‌قدم بودن این دلاورمردان در خطوط مقدم است.
کد خبر: ۲۵۷۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲ - 25September 2017

فرماندهان دفاع مقدس در خط مقدم از رزمندگان پیش‌قدم‌تر بودند

علی کاظمی نماینده مردم کوهرنگ و فارسان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به اینکه رزمندگان دوران دفاع مقدس هدفی جز دفاع از میهن، انقلاب و حفظ آرمان‌های امام راحل نداشتند و در این راه از جان خود نیز دریغ نکردند، اظهار داشت: رزمندگان ایران اسلامی هشت سال در برابر دشمن بعثی و حامیان مزدورش ایستادگی کردند، تا نگذارند یک وجب از خاک کشورمان از دست برود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: امروز نوبت مسئولان نظام و یادگاران دوران دفاع مقدس است که جان خود را وقف خدمت به مردم کنند. اگر ما در راه خدمت‌رسانی به مردم عملگرا باشیم و عملکردمان مورد رضایت مردم واقع شود، آن‌وقت می‌توانیم درباره ازخودگذشتگی، ایثار و رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس با مردم سخن بگوییم.

وی ادامه داد: حماسه دفاع مقدس و هشت سال تلاش و رشادت‌های ایثارگران و رزمندگان کشور به هیچ گروه و جناحی وابسته نیست و آن را آنگونه که رخ داده است، باید به‌طور دقیق به ثبت برسانیم و همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرموده‌اند، نباید در تعریف و ثبت آن دچار تحریف شویم.

کاظمی پیشگام بودن فرماندهان در خط مقدم جبهه را یکی از ویژگی‌های بارز و منحصر به‌فرد دوران دفاع مقدس برشمرد و خاطرنشان کرد: بیشترین فرماندهان در جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند و این نشان از پیش‌قدم بودن این دلاورمردان نسبت به رزمندگان در خطوط مقدم است.

نماینده مردم در خانه ملت، امنیت و اقتدار ایران اسلامی در خاورمیانه را خاری در چشم دشمنان داخلی و خارجی کشورمان دانست و گفت: رزمندگان دفاع مقدس امنیت ایران را با خون‌بهای خود به ارمغان آوردند و امروز مدافعان حرم ادامه دهنده راه رزمندگان، ایثارگران و شهدای دوران دفاع مقدس هستند.

وی ادامه داد: مسئولان نظام با ساده‌زیستی و خدمت به مردم دل شهدا را خشنود کنند و بدانند که رضایت شهدا در گرو خدمت‌رسانی به مردم است.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها