مشارکت خانه فرهنگ ایثار و روزنامه کیهان در ترویج فرهنگ ایثار

مدیر خانه فرهنگ ایثار و مقاومت و عضو شورای سردبیری روزنامه کیهان در خصوص راه‌های مشارکت در زمینه ترویج فرهنگ ایثار بحث و تبادل نظر کردند.
کد خبر: ۲۵۷۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱ - 17September 2017
مشارکت خانه فرهنگ ایثار و روزنامه کیهان در ترویج فرهنگ ایثاربه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، عبدالحمید موذن مدیر خانه فرهنگ ایثار و مقاومت صبح امروز (یکشنبه 26 شهریورماه) با حضور در ساختمان روزنامه کیهان، با حسین شمسیان عضو شورای سردبیری این روزنامه دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
در این دیدار، موذن با اشاره به اهداف خانه فرهنگ ایثار و ضرورت فرهنگ‌سازی و جلب نظر و همراهی آحاد جامعه در این مسیر و معرفی فرصت‌های نیکوکاری، راه‌های ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری را در شاخه های مختلف اعم از ایثار جان، سلامتی، مال، ثروت، فرصت، وقت، حق و محبت در حوزه های اجتماعی و انسانی تشریح کرد.
 
وی اهمیت همراهی رسانه ها و استفاده مناسب و موثر از روش‌ها و ابزارهای فرهنگی ازجمله راهکارهای تحقق اهداف خانه فرهنگ ایثار را معرفی کرد و خواستار همکاری بیشتر و مشارکت جدی روزنامه کیهان شد.
 
شمسیان نیز در این دیدار به اقدامات صورت گرفته در روزنامه کیهان و جایگاه مطالب با موضوع ایثار اشاره و تاکید کرد: برای توسعه این همکاری در جهت ترویج فرهنگ ایثار، ستون ویژه‌ای در اختیار متولیان فرهنگ ایثار و مطالب مرتبط با حوزه ایثار، فداکاری و نیکوکاری قرار خواهد گرفت.

در پایان این دیدار توافق شد که نمایندگان دو طرف در زمینه چگونگی استفاده از ظرفیت‌های موجود در موسسه کیهان و برنامه‌ریزی‌های فرهنگی در جهت توسعه فرهنگ ایثار مشارکت و همکاری کنند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار