حسن قائدی:

عکس‌های زندگی و جنگ را به سوریه بردم

حسن قائدی از برپایی کارگاه و نمایش عکس‌هایش در سوریه به دعوت وزارت فرهنگ و رسانه سوریه و با همکاری مرکز رسانه‌ای اوج در دمشق خبر داد.
کد خبر: ۲۵۷۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲ - 17September 2017
عکس‌های زندگی و جنگ را به سوریه بردمبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حسن قائدی که این روزها برای برپایی کارگاه و نمایشگاه عکس هایش در سوریه حضور دارد، در این باره گفت: در سوریه جشنواره ای تحت عنوان «مقاومت» در حال برگزاری است. برگزارکنندگان جشنواره از طریق وزارت فرهنگ و رسانه سوریه از من دعوت کردند در این رویداد حضور داشته باشم و به سوریه سفر کنم.

وی ادامه داد: در این جشنواره نمایشگاهی از عکس هایم از جنگ سوریه را به نمایش در آوردم که مجموعا ۲۵ عکس سیاه و سفید از «عملیات عدرا» بود که در مرکز اپرای دمشق برپا شده است. ضمن اینکه کارگاهی برای اهالی رسانه و علاقه مندان برگزار کردم.

این عکاس در پایان در توضیح بیشتر این کارگاه بیان کرد: در این ورک شاپ عکس هایی از «جنگ» و «زندگی در کنار جنگ» را که طی سه سال اخیر در سوریه گرفتم به نمایش در آوردم و به تشریح ممیزی ها و سانسور خبری رسانه های مطرح جهان پیرامون سوریه پرداختم. همچنین دیدن عکس های برخی عکاسان سوریه ای و گفتگو پیرامون آنها بخش دیگر این ورک شاپ بود.
 
منبع: مهر

نظر شما
پربیننده ها