به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

نمایش رزمی «یاران عاشورایی» در گرگان برگزار می‌شود

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس سپاه نینوای استان گلستان از اجرای نمایش رزمی «یاران عاشورایی» و بازسازی عملیات رمضان، از 27 شهریورماه الی دوم مهرماه در گرگان خبر داد.
کد خبر: ۲۵۷۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ - 18September 2017

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، سرهنگ پاسدار «سیدموسی حسینی» رئیس ستاد هفته دفاع مقدس سپاه نینوای استان گلستان در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار داشت: در شرایطی که دنیا به دو بلوک شرق و غرب تقسیم شد و عنوان می‌کردند هر کشوری که می‌خواهد حیات داشته باشد باید زیر یوق این دو بلوک قرار بگیرد؛ انقلاب اسلامی ایران با شعار «نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» شکل گرفت.

وی افزود: این وضعیت استکبار جهانی را نگران کرد که مبادا این انقلاب اسلامی تبدیل به الگوی سایر کشورها شود. لذا در راستای نابودی انقلاب اسلامی گام برداشت و با پشتیبانی گسترده جهانی از کشور عراق، جنگ نابرابری را علیه ایران آغاز کرد.

سرهنگ حسینی عنوان کرد: با توجه به این شرایط، سربازان عراقی سرمست از غرور تصور می‌کردند که در کوتاهترین زمان ایران را به تصرف خود درخواهند آورد اما جوانان ایران از سراسر کشور و از اقشار مختلف و با توکل بر خدا، در برابر آنها ایستادگی کردند و نتیجه آن پیروزی بر صدام و استکبار جهانی بود.

رئیس ستاد هفته دفاع مقدس سپاه نینوا گفت: ستاد هفته دفاع مقدس سپاه نینوا در 14 شهرستان استان تشکیل و برنامه‌های متعددی با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس و دهه محرم برنامه‌ریزی شد.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌ها پرداخت و افزود: برگزاری رژه ی نیروهای مسلح استان، اجرای بالغ بر 50 یادواره‌های شهدا در سطح استان، عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، پیاده‌روی خانوادگی، نواختن زنگ ایثار و مقاومت، مراسم گرامیداشت روز سرباز، همایش خط سرخ حسینی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی از مهم‌ترین برنامه های امسال هفته دفاع مقدس در استان گلستان خواهد بود.

سرهنگ حسینی یکی از مهمترین برنامه‌ها را نمایش رزمی «یاران عاشورایی» عنوان کرد و افزود: این نمایش رزمی با بازسازی عملیات رمضان، از 27 شهریورماه الی دوم مهرماه به مدت هفت شب همراه با نماز مغرب و عشا در گرگان برگزار می‌شود.

نمایش رزمی  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار