آیت‌الله سیدمحمد سعیدی:

استمرار راه شهدا زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) است

تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) گفت: برای اینکه جامعه اسلامی بتواند زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) باشد، باید راه شهدا را ادامه دهد.
کد خبر: ۲۵۷۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹ - 18September 2017

استمرار راه شهدا زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) استبه گزارش دفاع پرس از قم، آیت‌الله «سیدمحمد سعیدی» شب گذشته در مراسم اختتامیه پنجمین یادواره شهدای «مشق عشق» که با مشارکت آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) در بوستان شهدای آذر برگزار شد، با بیان اینکه خداوند متعال از مومنان دفاع می‌کند، اظهار داشت: رسیدن به جایگاه شهادت نیز یک نوع دفاع است.

نماینده ولی فقیه در استان قم با تاکید بر اینکه دشمنان شهدا باید خوار و ذلیل شوند، تصریح کرد: برای اینکه جامعه اسلامی بتواند زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) باشد باید راه شهدا را ادامه دهد.

وی قدردانی از خانواده‌های شهدا را وظیفه همگان دانست و گفت:‌ باید مجالس شهدا را برپا کرده و سبک زندگی آنها را ترویج کنیم چرا که در این صورت کشور ایران در امنیت خواهد ماند.

سعیدی با اشاره به اینکه ایران اسلامی امنیت کنونی خود را مدیون شهداست، عنوان کرد: خداوند متعال را شکرگزاریم که در مسیر اسلام و انقلاب گام برداشته پیرو اهل بیت (ع) هستیم چرا که در دنیای امروزی بسیاری از افراد در مسیر حق و حقانیت دور هستند.

امام جمعه موقت قم با بیان اینکه مردم بعد از غدیر خم به پیمان و عهد خود عمل نکردند، مطرح کرد: مردم ایران بعد از انقلاب پای آرمان‌های خود ایستاده و بعد از گذشت نزدیک به 40 سال همچنان از ایستادگی مقابل دشمن خسته نشده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه دستاوردهای کنونی به برکت قدردانی از نعمت ولایت حاصل شده است، گفت: امیدواریم بتوانیم مسیر خود را با تبعیت از رهنمودهای ولایت فقیه دنبال کنیم تا بتوانیم زمینه ظهور امام زمان(عج) را رقم بزنیم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها