ولیئی عنوان کرد؛

پیش‌بینی جمع‌آوری کمک 3 میلیارد تومانی به دانش‌آموزان محروم در تهران

مدیر کل کمیته امداد استان تهران در رابطه با جمع‌آوری کمک‌های نقدی در جشن عاطفه‌ها گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال جاری سه میلیارد تومان کمک نقدی جمع‌آوری و در اختیار دانش‌آموزان محروم قرار داده شود.
کد خبر: ۲۵۷۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ - 18September 2017
پیش‌بینی جمع‌آوری کمک 3 میلیاردی به دانش‌آموزان محروم در تهران/ 16700 نفر در انتظار مهر
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس،‌ «محسن ولیئی» مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران اظهار داشت: سال گذشته 2 میلیارد و 100 میلیون تومان وجه نقد در جشن عاطفه‌ها جمع آوری شد و پیش‌بینی می‌شود امسال سه میلیارد تومان جمع آوری شود و در اختیار دانش آموزان محروم قرار گیرد.

وی ادامه داد: بسته‌های آموزشی برای دانش‌آموزان نیز تهیه شده و قرار است برای دانشجویان نیز اعتبارات جمع آوری شده را تحت عنوان شهریه و سایر هزینه‌های تحصیل ارائه دهیم.

ولیئی با اشاره به فراهم شدن شرایط به منظور ارائه کمک‌های نقدی غیر حضوری شهروندان در جشن عاطفه‌ها تصریح کرد: روش‌هایی برای ارائه کمک‌های نقدی شهروندان به صورت غیر حضوری در نظر گرفته شده و خیرین می‌توانند بدون مراجعه به پایگاه‌های ویژه کمیته امداد، کمک‌های خود را برای ارائه به خیرین در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دهند.

وی ادامه داد: بیش از 13 هزار و 700 دانش آموز و 3 هزار دانشجوی نیازمند تهرانی تحت پوشش کمیته امداد استان تهران هستند که تمام این افراد در آستانه سال تحصیلی جدید مشمول کمک‌های جمع آوری شده در مراسم جشن عاطفه‌ها خواهند شد.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران گفت: امسال جشن عاطفه‌ها در دو مرحله طی روزهای 23 و 24 شهریور ماه در سطح استان تهران و سایر شهرهای کشور برپا شد و همچنین 19 مهرماه در مدارس برگزار خواهد شد.

وی افزود: در نظر داریم تا کمک‌هایی که 19 مهر ماه در مدارس جمع آوری می‌شود، حداکثر ظرف مدت یک هفته بین دانش آموزان محروم توزیع کنیم.

ولیئی تصریح کرد: روزهای 23 و 24 شهریور جشن عاطفه‌ها در مصلی‌های نماز جمعه، پایگاه‌های بسیج و سایر پایگاه‌های کمیته امداد و 5 پایگاه امامزاده صالح، حرم عبدالعظیم حسنی، فرهنگسرای رسانه، فرهنگسرای فردوس و ایستگاه مترو امام خمینی (ره) برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: خیرین و نیکوکاران می‌توانند برای کمک به نیازمندان با شماره 7355 از طریق تلفن ثابت تماس گرفته و از روش‌های مختلف نسبت به کمک به این افراد اقدام کنند.

انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها