سرهنگ عاشوری در نشست با اصحاب رسانه:

180 هزار کارمند در تهران عضو بسیج هستند

رئیس سازمان بسیج ادارات تهران بزرگ گفت: در تهران بسیج ادارات 1100 پایگاه دارد و حدود 180 هزار کارمند نیز عضو بسیج هستند.
کد خبر: ۲۵۷۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲ - 18September 2017
180 هزار کارمند در تهران عضو بسیج هستند
به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سرهنگ پاسدار «علیرضا عاشوری» رئیس سازمان بسیج ادارات در نشست خبری اعلام برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: پیروزی و مقاومت ما در هشت سال دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورایی است و از این فرهنگ بود که آموختیم باید از رهبر خود تبعیت داشته باشیم. امام نیز با درایت خود جنگ را مردمی کردند و این‌گونه جنگ اداره شد تا اینکه در نهایت به پیروزی رسیدیم.
 
وی افزود: لذا اینکه امروز دشمن جرات نمی‌کند تعدی به کشورمان داشته باشد دلیل آن وجود تفکر و فرهنگ عاشورایی است و اگر در منطقه هم نفوذ داریم به علت وجود همین تفکر در کشورمان است، پس باید این موضوع را قدر بدانیم.
 
عاشوری با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس برنامه‌های متعددی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: علاوه بر نمایشگاه‌هایی که در ادارات برپا می‌شود، نمایشگاهی نیز در پارک لاله برپا خواهد شد و به جهت تقارن این ایام با دهه اول ماه محرم هر شب تعزیه‌ای برگزار خواهد شد. همچنین برگزاری صبحگاه در سطح ادارات با حضور گردان‌های عاشورا و الزهرا، تجدید میثاق با امام راحل و بازدید از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بخش دیگری از برنامه‌های این ایام است.
 
وی با اشاره به توزیع 200 سبد کالا بین محرومین در این هفته تصریح کرد: در تهران بسیج ادارات 1100 پایگاه دارد و حدود 180 هزار کارمند نیز عضو بسیج هستند.

انتهای پیام/231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار