فرمانده سپاه ثارالله کرمان:

برخی جریانات داخل در تضاد با ولایت فقیه هستند

فرمانده سپاه ثارالله گفت: برخی جریانات در کشور، در تضاد با ولایت فقیه هستند؛ زیرا اندیشه و تفکر آنها برگرفته از اندیشه لیبرال سرمایه‌داری است.
کد خبر: ۲۵۷۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱ - 18September 2017
برخی جریانات داخل در تضاد با ولایت فقیه هستندبه گزارش دفاع پرس از کرمان،، سردار «غلامعلی ابوحمزه» پیش از ظهر امروز در همایش «حماسه‌سازان بصیرت، طلایه‌داران تبلیغ» اظهار داشت: نقش روحانیت بسیار اساسی و کلیدی است و عزیزان روحانی شهدای زیادی را در دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

وی گفت: نگاه ما به روحانیت نگاه عمیق و همه جانبه است که نقش این قشر در طول تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بسیار مهم و با اهمیت بوده است.

ابوحمزه با اشاره به اینکه کشورهای غربی در حال روی آوری به اسلام و قرآن هستند، افزود: شرایط کنونی انقلاب اسلامی بسیار مهم، تعیین کننده و حساس است و علت این است که فرهنگ اسلام در غرب آسیا، لبنان، بحرین، یمن، فلسطین،مصر، شمال افریقا، آسیای میانه و ... رو به رشد و این نگاه و اندیشه در حال تجلی و گسترش است و اهداف انقلاب و اسلام آرام آرام در کشورهای غربی مطرح می‌شود.

وی ادامه داد: مشکل غرب و آمریکا در بحث هسته ای، موشک و حقوق بشر نیست، حتی مشکل آنها اسلام وهابیت، بن لادن، سرمایه‌داران بی درد خارج از کشور هم نیست، مشکل آنها اسلامی است که در اندیشه حضرت امام و رهبر معظم انقلاب است که 38 سال درمقابل استکبار ایستاده و سربلند بیرون آمده است.

فرمانده سپاه ثارالله اظهار داشت: برخی جریانات که در استان و کشور در تضاد با ولایت فقیه هستند. زیرا اندیشه و تفکر آنها برگرفته از اندیشه لیبرال سرمایه‌داری است، اینها در مسائل اجتماعی فرهنگی و ... قائل به نظام جمهوری اسلامی نیستند و بخش بزرگی از گروه‌ها و جریاناتی که در کشور هستند، دارای چنین تفکری می‌باشند.

وی با اشاره به اینکه مشکل اصلی بحث هسته‌ای نیست، افزود: نباید در کشور و استان برخی تحلیل کنند که می توانیم با غرب به نتیجه برسیم و مشکل ما را کشورهای غربی حل می‌کنند، زیرا ما تقابل جدی و تضاد ریشه ای با غرب داریم.

این یادگار دوران دفاع مقدس تصریح کرد: دعوای ما و غرب روی اندیشه، تفکر و ایده است و ما به دنبال عقلانیت،معنویت و عدالت هستیم و برای همین فلسطین را یاری می کنیم و هر جا که ملتی در مقابل استکبار بایستد، جمهوری اسلامی دفاع می‌کند زیرا جمهوری اسلامی زیرساخت تفکر را عهده دار است.

وی با اشاره به اینکه ما با آمریکا، صهیونیسم و غرب به صورت مبنایی مشکل داریم تاکید کرد: باید مردم را آگاه کرد و نباید با این مسائل آنها را فریب داد که تحریم حل شده است، زیرا آنها 38 سال در مقابل جمهوری اسلامی ایستاده اند، به دلیل این است که دنبال قدرت، لذت و ثروت هستند.

ابوحمزه اظهار داشت: آنچه که روحانیت باید روی آن کار کرده و به جامعه به ویژه نسل جوان بصیرت و آگاهی بدهید، ترویج این اندیشه است.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم عنوان کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند «باید به درس‌ها، اخلاق و عبرت‌های عاشورا پرداخته شود و در بحث محرم و صفر، عبرت‌های عاشورا از دو مورد دیگر مهم تر است»".

ابوحمزه گفت: روحانیت باید عبرت‌های عاشورا را تبیین کنند، شرایطی که اکنون داریم و عناصری که در مقابل اسلامی، ولایت و ارزش‌ها می‌ایستند، نمونه‌های نزدیک به آن را در جریان صدر اسلام و عاشورا داریم و اگر می‌خواهیم آگاهی و شناخت بدهیم، باید به عبرت‌های عاشورا بپردازیم.

وی با اشاره به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر انقلابی ماندن، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن، اظهار داشت: همه کسانی که دل در گرو ارزش‌ها و انقلاب دارند، باید اینگونه باشند و مهم‌ترین نکته‌ای که اکنون باید روحانیت به آن بپردازد انقلابی ماندن، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار