نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس:

بمب‌گذاری نجف‌آباد به دلیل خصومت شخصی با فعال اقتصادی بود

نماینده مردم نجف‌آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقیقات اولیه در مورد بمب‌گذاری نجف‌آباد انجام شده و به نظر می‌رسد که انگیزه خصومت شخصی با فعال اقتصادی است و ارتباطی با خانواده شهید حججی ندارد.
کد خبر: ۲۵۷۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷ - 18September 2017
بمب‌گذاری نجف آباد به دلیل خصومت شخصی با فعال اقتصادی بودبه گزارش دفاع پرس از اصفهان، «ابوالفضل ابوترابی» نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی پیرامون بمب‌گذاری شب گذشته در شهرستان نجف‌آباد اظهار داشت: این اتفاق در کمترین زمان کشف و مراحل خنثی سازی و ایجاد امنیت در شهر در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه هنوز هدف از بمب‌گذاری مشخص نیست، افزود: تحقیقات اولیه انجام شده و به نظر میرسد انگیزه خصومت شخصی با فعال اقتصادی دلیل این بمب‌گذاری است چرا که بمب زیر ماشین وی کار گذاشته شده بود.

ابوترابی گفت: این اتفاق ربطی به خانواده شهید حججی نداشته و خودروی بمب‌گذاری شده با فاصله بسیاری از منزل این شهید گرامی قرار داشت.

وی با اشاره به مراحل کشف بمب گفت: کارگر شخص فعال اقتصادی در حین انجام وظیفه متوجه مساله شده و سریعا موضوع را اطلاع‌رسانی میکند.

نماینده مردم نجف آباد در خانه ملت بیان داشت: به محض اطلاع‌رسانی در شب گذشته نیروهای عملیاتی وارد عمل شدند و اوضاع را تحت کنترل کامل داشتند و تا ساعت 24 وضعیت شهر به حالت عادی درآمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار