کاظمی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

اشرافی‌گری با سبک زندگی شهدا سنخیتی ندارد

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان اگر خیر دنیا و آخرت را می‌خواهند، باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشند. مال‌اندوزی و اشرافی‌گری با سبک زندگی شهدا هیچ سنخیتی ندارد.
کد خبر: ۲۵۷۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ - 19September 2017
هدف از انقلاب دوری از اشرافی‌گری و تجمل‌گرایی مسئولان بود

«علی کاظمی» نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان اینکه اشرافی‌گری و تجمل‌گرایی رژیم پهلوی یکی از عمده‌ترین دلایل شکل‌گیری انقلاب اسلامی بود، اظهار داشت: مردم پیش از انقلاب تحت سلطه حکومتی زندگی می‌کردند که غرق در زرق و برق دنیا بود و خواسته و نیازهای مردم برایشان اهمیت نداشت.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: مردم خواستار جمهوری همراه با اسلام بودند که تشکیل نظام «جمهوری اسلامی» از برکات انقلاب بود.

وی سرگذشت کاخ‌نشینان و اشرافی‌گران رژیم پهلوی را درس عبرتی برای همگان برشمرد و افزود: مسئولانی که خدمتگزاری به مردم را ابزاری برای مال‌اندوزی برمی‌شمارند باید بدانند که این راه عاقبت روشنی ندارد، اگر ظلم و جفا در حق مردم ماندگار بود، حکومت پهلوی از ریشه فرو نمی‌ریخت.

کاظمی افزود: انقلاب ما برگرفته از فرهنگ و نهضت حسینی است. اشرافی‌گری برازنده مسلمانان نیست و مال‌اندوزی، تجمل‌گرایی و اشرافی‌گری مسئولان باعث می‌شود که اعتماد مردم از نظام اسلامی سلب شود که جبران این خسران امکان‌پذیر نیست.

نماینده مردم در خانه ملت با اشاره به اینکه امام راحل و مقام معظم رهبری در فرمایشاتشان بارها دست‌اندرکاران و مسئولان نظام را به پرهیز از هرگونه تجمل‌گرایی توصیه کرده‌اند، خاطرنشان کرد: راهمان باید راه شهدا باشد، مسئولان اگر خیر دنیا و آخرت را می‌خواهند باید ادامه دهنده راه شهدا باشند، شهدا گوش به فرمان امام بودند؛ مال اندوزی و اشرافی‌گری با سبک زندگی شهدا هیچ سنخیتی ندارد.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار