به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت می‌گیرد؛

برگزاری نمايشگاه «كوچک قامتان بزرگ مرد» در 800 مدرسه کشور

مدیر کل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری نمايشگاه كوچک قامتان بزرگ مرد در موزه شهدا و همزمان 800 مدرسه در سراسر كشور خبر داد.
کد خبر: ۲۵۷۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹ - 18September 2017
برگزاری نمايشگاه «كوچك قامتان بزرگ مرد» در ٨٠٠ مدرسه کشور
به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، اسکندر یارنسب مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص برگزاری نمایشگاه «كوچک قامتان بزرگ مرد» گفت: این نمایشگاه در جهت پاسداشت 36 هزار شهيد دانش آموز همزمان با بازگشايی مدارس در موزه شهدا برپا می‌شود و در آن 180 اثر تصويری و گرافيكی با گزيده‌ای از وصيت‌نامه و زندگينامه 180 شهيد دانش آموز از سراسر كشور از جمله شهیدان حسين فهميده، بهنام محمدی، سهام خيام، پناهی، بالا زاده، داورپناه، جرايه و طوقانی به نمایش در می‌آید.

وی همچنین از برگزاری این نمایشگاه در 800 مدرسه سراسر کشور خبر داد و گفت: اين مجموعه نمايشگاهی در قالب 800 بسته نمايشگاهی توليد و جهت برگزاری در 800 مدرسه در مهرماه به استان‌ها ارسال شده است.

مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران با بيان اينكه اين مجموعه نمايشگاهی با هدف الگوسازی شهدای دانش آموز برپا می‌شود، افزود: نسل جوان و نوجوان باید با اين الگوهای حماسه، ايثار و فداكاری كه با وجود كوچكی قامت، با ايمان و اعتماد به نقس در دوران انقلاب و دفاع مقدس برگ زرينی را در كتاب انقلاب و دفاع مقدس ورق زدند، بیشتر آشنا شوند. این عزیزان آگاهانه، هوشمندانه و شجاعانه، درس و مدرسه را رها كردند و در مدرسه عشق، تاريخ ساز شدند و عارفانه ره صدساله را يک شبه پيمودند.

انتهای پیام/ 141
نظر شما
پربیننده ها