مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی تاکید کرد؛

هم‌افزایی دستگاه‌های استانی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با تاکید بر هم‌افزایی تمامی دستگاه‌ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: به منظور ترویج این فرهنگ غنی و ارزشمند نیاز به هم‌افزایی تمام دستگاه‌های استانی است.
کد خبر: ۲۵۷۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ - 19September 2017
هم افزایی دستگاه های استانی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادتبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی، «محمدصادق دوخائی» در جلسه استانی شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با اشاره به لزوم همکاری هرچه بیشتر دستگاه‌های استانی در راستای تحقق اهداف مربوط به این شورا اظهار داشت: انتظار ما از ادارات این است که همکاری لازم را برای حضور به موقع در جلسات و مصوبات مربوط به آن‌ها را در اولویت کاری خود قرار دهند و با اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران همکاری و مشارکت داشته باشند.

وی افزود: هر کدام از شهدا به عنوان پرچمی از استقلال و شرافت این ملت هستند که باید دنباله‌روی راه آنان باشیم و در مقابل حقی که آنان بر گردن ما دارند، کوتاهی نکنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی تصریح کرد: پاسداری از فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل‌های آینده از جمله مسئولیت‌های مهم ما در عصر حاضر است که از جمله اهداف مهم راه‌اندازی و تشکیل این شورا نیز همین موضوع است.

دوخائی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در ارتباط با شهدا گفت: هدف از تشکیل این جلسات ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد جامعه است و ما باید به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

در پایان این جلسه مقرر شد که دبیرخانه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان، نظرات و پیشنهادات سایر دستگاه‌ها را جمع‌آوری و رئیس کمیته‌های تبلیغی، رسانه‌ای، حمایتی و جمع‌آوری آثار را پیشنهاد و به سایر اعضا ابلاغ و در اسرع وقت جلسه بعدی را با محتوای کاربردی، پیگیری کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار