با صدور پیامی؛

«آیت‌الله هاشمی شاهرودی» ارتحال «آیت‌الله معصومی» را تسلیت گفت

در پی ارتحال «آیت‌الله شیخ علی اصغر معصومی» نماینده ادوار مجلس خبرگان رهبری، «آیت‌الله هاشمی شاهرودی» در پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۵۷۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲ - 18September 2017
«آیت‌الله هاشمی شاهرودی» ارتحال «آیت‌الله معصومی» را تسلیت گفتبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، در پی ارتحال «آیت‌الله شیخ علی اصغر معصومی» نماینده ادوار مجلس خبرگان رهبری، «آیت‌الله هاشمی شاهرودی» رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری در پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

انالله و اناالیه راجعون

ارتحال عالم جلیل القدر حضرت آیت الله آقای علی اصغر معصومی (طاب ثراه) از علمای اعلام و اساتید حوزه علمیه مشهد و عضو سابق مجلس خبرگان رهبری موجب تاثر و تاسف شد.

آن عالم و فقیه مجاهد در طول حیات با برکت خویش در حمایت عملی از امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، و در نشر معارف اسلامی، همواره تلاش و جدیت داشتند و منشأ خدمات ارزشمندی برای نظام جمهوری اسلامی و حوزه های علمیه بودند.

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری رحلت آن عالم ربانی را به محضر مقدس حضرت ولیعصر (ارواحنافداه)، رهبر معظم انقلاب، علمای اعلام و حوزه های علمیه، اعضای محترم مجلس خبرگان، بالاخص مردم شریف و و لایتمدار خراسان رضوی و بیت معزز و محترم ایشان تسلیت می گوید و از درگاه خداوند منا علو درجات آن فقید سعید را مسئلت دارد.

سیدمحمود هاشمی شاهرودی

رئیس دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری»

منبع: رویداد 24
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار