دفتر ستاد عتبات عالیات در خرمشهر افتتاح شد

دفتر ستاد عتبات عالیات خرمشهر با حضور مسئولان منطقه‌ای و استانی افتتاح شد.
کد خبر: ۲۵۷۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰ - 18September 2017
به گزارش دفاع پرس از خرمشهر، عصر امروز دفتر ستاد عتبات عالیات شهرستان خرمشهر با حضور معاون ستاد عتبات عالیات استان خوزستان، فرماندار و برخی از مدیران و رزمندگان دوره دفاع مقدس خرمشهر در طبقه بالای بازار «ته لنجی» و محل پیشین شورای حل اختلاف این شهرستان افتتاح شد.

مسئول ستاد عتبات عالیات خرمشهر در این آئین افتتاح اظهار کرد: ستاد عتبات خرمشهر در گذشته فاقد مکان بود. همچنین خرمشهر با وجود دارا بودن بیشترین تعداد تکایا، کمترین میزان پرداخت نذورات را داشت که این ستاد با تلاش برای یافتن مکان درصدد فکر چاره‌جویی برآمد.

عبدالامیر تابنده به طی شدن روند واگذاری محل برای راه‌اندازی دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات در خرمشهر اشاره کرد و افزود: این محل با کمک خیران و تعامل برخی سازمان تجهیز و آماده خدمات‌رسانی شده است.

وی، جمع‌آوری ۱۷ میلیون تومان نذورات برای بازسازی عتبات عالیات در خرمشهر خبر داد و گفت: از محل کمک‌های مردمی تاکنون ۱۷ میلیون تومان جمع‌آوری شده است. همچنین برخی افراد همچون تعدادی از کارکنان اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر نیز بخشی از حقوق خود را وقف بازسازی بقاع متبرکه کردند.

تابنده بیان کرد: کمک‌های دریافتی به طور مستقیم به حساب بانکی برای امر بازسازی عتبات عالیات واریز می‌شود و ستاد خرمشهر هیچ‌گونه دخل و تصرفی در این امر ندارد و از ادارات و دستگاه‌ها خواست.

وی با تأکید بر اهمیت بازسازی عتبات عالیات از دستگاه‌ها خواست با ستاد بازسازی عتبات خرمشهر همکاری بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار