سرپرست اداره کل حمل و نقل سمنان:

صنعت حمل و نقل يكی از تاثیرگذارترین پايه‌های جنگ تحميلی بود

سرپرست اداره کل حمل و نقل و پايانه‌های استان سمنان گفت: صنعت حمل و نقل يكی از تاثیرگذارترین پايه‌های جنگ تحميلی در پيشبرد اهداف دفاع مقدس بوده است.
کد خبر: ۲۵۷۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ - 19September 2017

صنعت حمل ونقل يكي از تاثیرگذارترین پايه هاي جنگ تحميلي در پيشبرد اهداف دفاع مقدس/// سوختهبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، «احسان منصورکیایی» سرپرست اداره کل حمل و نقل و پايانه‌های استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس، برنامه‌های اداره كل حمل و نقل و پايانه‌های استان را در بزرگداشت هفته دفاع مقدس تشریح کرد.

منصورکیایی با برشمردن ويژگی‌های دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: ملت ايران با رهبری حضرت امام (ره) توانست در جنگ، مكتب جديدی را پايه‌گذاری كند كه حتی دشمنان ما نيز از آن الگو گرفتند.

وی رمز پيروزی ملت ايران را توکل بر خدا، ايمان راسخ و ولايتمداری رزمندگان، مديريت حضرت امام خمينی (ره) و اعتماد به نوجوانان و جوانان در عرصه دفاع مقدس عنوان کرد.

سرپرست اداره کل حمل و نقل و پايانه‌های استان سمنان با بیان اینکه صنعت حمل و نقل يكی از تاثیرگذارترین پايه‌های جنگ تحميلی در پيشبرد اهداف دفاع مقدس بوده است، عنوان کرد: همکاری فعالان بخش حمل و نقل در اعزام نيرو، ارسال كمک‌های مردمی، تجهيزات نظامی و ... بخشی از دلاورمردی‌های فعالان اين بخش بوده است.

منصورکیایی با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس و ایام محرم بیان داشت: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهیدان با حضور برادران و خواهران بسیجی، شركت همکاران در برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس، برگزاری مراسم تجلیل از جانبازان و ایثارگران اداره كل، فضاسازی اداره كل و تمام مراكز تحت پوشش متناسب با این ایام، برپایی ایستگاه صلواتی و پذیرایی از همكاران و مراجعین اداره کل، سنگرسازی در ورودی اداره كل، برپایی نمایشگاه حمل و نقل در دفاع مقدس، دیدار با چند تن از جانبازان و ایثارگران و خانواده آنان، برگزاری مراسم پرفیض زیارت عاشورا به مناسبت این هفته، اختصاص دو روز در این هفته جهت ملاقات عمومی با مراجعین، درج پیام‌های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در سر برگ مكاتبات اداری از جمله برنامه‌های این اداره کل در بزرگداشت هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار