مجتهدزاده تشریح کرد؛

برنامه‌های سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در «هفته دفاع مقدس»

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس برنامه‌های این سازمان را در هفته دفاع مقدس تشریح کرد و گفت:‌ اهدای تاج گل به مرقد امام خمینی (ره)، تجدید بیعت با آرمان‌های مقام معظم رهبری و مشارکت در نمایشگاه‌های عکس و کتاب از جمله‌ برنامه‌های این سازمان در هفته دفاع مقدس است.
کد خبر: ۲۵۷۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ - 19September 2017

تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس«مریم مجتهدزاده» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، به تشریح برنامه‌های این سازمان در هفته دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس از 31 شهریور تا 7 مهرماه ادامه خواهد داشت و این سازمان برنامه‌های متعددی به مناسبت هفته دفاع مقدس در سراسر کشور پیش‌بینی کرده است.

وی اهدای تاج گل به مرقد امام خمینی (ره) و تجدید بیعت با آرمان‌های مقام معظم رهبری، مشارکت در نمایشگاه‌های عکس و کتاب با موضوع «زن و دفاع مقدس و سبک زندگی جهادگرانه» در اماکن عمومی، دانشگاه‌ها و ...، ساخت استیکرهای تلگرامی با عکس زنان شهید و خطی از وصیت‌نامه آنها، شرکت در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی به مناسبت هفته دفاع مقدس و معرفی و بازتولید فرهنگ زندگی مقاومتی زنان در سال‌های دفاع مقدس را از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس برشمرد.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس از اجرای طرح «خورشید خانه‌ات باش» خبر داد و گفت: این طرح با هدف معرفی زنان اندیشمند مسلمان و ارائه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت زن مسلمان با رویکرد و تمرکز بر زندگی زنان مبارز سال‌های دفاع مقدس بر محوریت کلید واژه‌هایی همچون اقتصاد مقاومتی، مدیریت الگوهای مصرف و مبارزه با مصرف‌زدگی، سبک زندگی جهادگرانه و ایجاد روحیه ایثار و گذشت و مدارای آگاهانه اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: نشستی تحت عنوان «حریم ریحانه» با حضور مسئولان سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و همسران شهدای مدافع حرم جهت تجلیل، همفکری و برنامه‌ریزی در جهت اجرای طرح‌های مرتبط با انجام حمایت‌های رفاهی، فرهنگی و معرفتی برگزار می‌شود.

مجتهدزاده عنوان کرد: «طرح فهیما» نیز در هفته دفاع مقدس با هدف ارتقای سطح دانش و بینش زنان و تربیت زن تراز انقلاب اسلامی با همکاری سازمان بسیج در پایگاه‌های بسیج زنان استان تهران اجرا خواهد شد.

رئیس نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس غبارروبی مزار شهدای گمنام توسط خواهران دانشجو، تعویض تصویر شهدای شاخص با حضور همسران شهدا در گلزار شهدای امام‌زاده محمد(ع)، دیدار و تکریم مادران شهدا، دیدار با همسران و مادران شهدای مدافع حرم با حضور خواهران کانون ایثار و شهادت، را از ویژه برنامه‌های استان البرز در هفته دفاع مقدس دانست.

وی افزود: برپایی نمایشگاه تابلو با موضوع نقش زنان در 8 سال دفاع مقدس در دانشگاه‌ها، طراحی و چاپ و توزیع برنامه هفتگی مدارس با طرح‌های ویژه در مدارس سطح استان، دیدار زنان ایثارگر و فعال در عرصه پشتیبانی جنگ و رونمایی کتاب شعر کودک در مدرسه شاهد دختران کرج از دیگر برنامه‌های استان البرز است.

مجتهدزاده در تشریح برنامه‌های استان ایلام در هفته دفاع مقدس نیز عنوان کرد: برپایی نمایشگاهی از نقش زنان ایلامی در هشت سال دفاع مقدس، رونمایی از فصلنامه علمی پژوهشی زنان و دفاع مقدس استان، رونمایی از فصلنامه فرهنگی زنان و دفاع مقدس شورای راهبردی، تهیه مستندی از زندگی یکی از زنان شهیده استان، شب شعر و خاطره گویی بانوان ایثارگر ایلامی و برگزاری و افتتاحیه هیئت بانوان زینبیون از برنامه‌های استان ایلام در هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها