مدیر اطلاع‌رسانی سپاه استان سمنان:

ویژه‌برنامه تلویزیونی هفته دفاع مقدس از سپاه سمنان پخش می‌شود

مدیر اطلاع‌رسانی سپاه استان سمنان گفت: ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس با عنوان «سال‌های عاشقی» از سپاه استان سمنان به صورت زنده و مستقیم از سیمای استانی پخش می‌شود.
کد خبر: ۲۵۷۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰ - 19September 2017
ویژه برنامه هفته دفاع مقدس از سپاه استان سمنان پخش می شودبه گزارش خبرنگار  دفاع پرس از سمنان، «مهدی لالاییان» مدیر اطلاع‌رسانی سپاه استان سمنان اظهار داشت: با توجه به فضاسازی بسیار زیبا و مناسبی که در محل سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان شکل گرفته است پس از بازدید و برگزاری جلسات هماهنگی با تنی چند از عوامل سیمای مرکز سمنان تصمیم بر این شد که از این فضا برای پخش ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: این ویژه‌برنامه هشت قسمتی با عنوان «سال‌های عاشقی» به صورت زنده و مستقیم به تهیه‌کنندگی کوروش جلالی از پنج‌شنبه 30 شهریورماه مصادف با نخستین شب ماه محرم در ساعت 22 به مدت یک ساعت به روی آنتن می‌رود.

مدیر اطلاع‌رسانی سپاه استان سمنان عنوان کرد: میان برنامه‌ها و آیتم‌های متنوع و متعددی برای این ویژه‌برنامه در نظر گرفته شده است که از جمله آنها شعرخوانی هشت تن از شاعران برجسته استان با محوریت شهدای مدافع حرم، هشت سال دفاع مقدس و ماه محرم می‌باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها